//

Wat is nu het beste om te doen

Wat is nu het beste om te doen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen, wordt vanochtend wakker en kreeg mn iphone niet meer aan.. hangt bij het appeltje Nu dacht is.. msisschien weer eens tijd om te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-01-11, 09:38
msnijder msnijder is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar msnijder
Standaard Wat is nu het beste om te doen

Hey mensen, wordt vanochtend wakker en kreeg mn iphone niet meer aan.. hangt bij het appeltje Nu dacht is.. msisschien weer eens tijd om te updaten, jailbreaken en unlocken aangezien ik nog op met mn 3GS nog op FW 3.1.2 zit :-/ Nu lees ik zóveel, voornamelijk oude (en wat nieuwe maar die vindt mij Google niet zo goed haha) berichten op het internet dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Wil iemand mij vertellen wat ik nu het beste moet doen. Ik heb - iphone 3GS (oude bootrom) - fw 3.0 - shsh handtekening via Cydia Wil iemand mij misschien helpen met wat ik nu moet doen? Ik snap niet zo heel veel van iphone's unlocken en jailbreaken. groet, msnijder
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-01-11, 18:43
msnijder msnijder is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar msnijder
Standaard

Ik ben via Google het volgende tegengekomen. Jailbreak and Unlock iPhone 4.2.1 Firmware Nu is alleen het probleem dat deze manier je baseband update, en ik weet niet of ik dat wil? Ik weet dat ik tot nu toe sinds ik mijn iphone 3GS heb (1 september 2009) nog nooit de baseband heb geupdate. Kan iemand mij please vertellen wat ik moet doen?
  #3  
Oud 06-01-11, 01:24
msnijder msnijder is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar msnijder
Standaard

Gelukt! Voor mensen met hetzelfde probleem volg deze tut

iOS 4.2.1 Custom Firmware without Baseband update - iPhone

van FW 3.2.1 naar 4.2.1
Baseband nu op 05.11.07

unlocken na jailbreaken via ultrasnow in cydia

Slotje kan erop
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat kan ik het beste doen? Ip0d Koopinformatie en ervaringen 20 21-03-11 23:08
iPhone 3G: wat nu het beste doen?? timarea51 Unlock 5 07-01-11 17:43
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? tom91 iTunes 2 25-12-10 16:25
Nieuw iPhone abonnement afgesloten, wat kan ik het beste doen? Mathijs3GS iPhone algemeen 22 20-04-10 16:57
van 1.1.2 naar 1.1.4 wat kan ik het beste doen? speeds Unlock [archief] 1 07-06-08 13:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:27.