wat nu het beste doen?? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb hier een iphone met ipad baseband. draait op 4.1 nu. unlocked en jailbreaked. hoe krijg ik hem naar 4.2? update in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wat nu het beste doen??
Beste mensen,
Ik heb hier een iphone met ipad baseband. draait op 4.1 nu. unlocked en jailbreaked. hoe krijg ik hem naar 4.2? update in itunes = error weer herstelt met ireb. heb nu 4.1 maar me batterij en push notificaties zijn drama, ook geactiveerd met sam etc wat is nu het beste en het nieuwst wat ik kan gebruiken? thx! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
anyy oneee?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier ook een Iphone 3G voor mijn vrouw , die draait op 3.1.3 en is ook unlockt.Moet zeggen dat hij op de oudere firmware veel beter werkt en ook zeer stabiel.Ik heb al vaker gelezen dat je de 3G beter op de laatste 3.x.x kunt laten werken.
|
|
|||
|
|||
Ja dat denk ik ook,
Aangezien de 3gs en 4 nieuwer zijn en stuk sneller is etc. |
|
|||
|
|||
Omdat je de iPad baseband hebt kun je alleen updaten met een custom firmware. Zoek naar een custom firmware voor 4.2.1 en installeer deze door je iPhone in PWND DFU mode te zetten met redsn0w, vervolgens kun je met iTunes en shift + herstellen de custom firmware installeren.
|
|
|||
|
|||
Ik draai het nu op 4.1 is er veel verschil als ik naar 4.2 uplaod?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat kan ik het beste doen? | Ip0d | Koopinformatie en ervaringen | 20 | 21-03-11 23:08 |
iPhone: Wat is nu het beste om te doen | msnijder | Jailbreak | 2 | 06-01-11 01:24 |
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? | tom91 | iTunes | 2 | 25-12-10 16:25 |
Nieuw iPhone abonnement afgesloten, wat kan ik het beste doen? | Mathijs3GS | iPhone algemeen | 22 | 20-04-10 16:57 |
van 1.1.2 naar 1.1.4 wat kan ik het beste doen? | speeds | Unlock [archief] | 1 | 07-06-08 13:44 |
|
|