Itunes VLC upload van filmpies kan ik niet zien. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na gebruik van Windows Xp had ik veel problemen met itunes, nu sinds kort Windows 7 Ultimate 64Bit en nu kan ik wel de inhoud ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes VLC upload van filmpies kan ik niet zien.
Na gebruik van Windows Xp had ik veel problemen met itunes,
nu sinds kort Windows 7 Ultimate 64Bit en nu kan ik wel de inhoud zien van me iphone maar.... als ik bij apps in itunes op VLC klik zie ik niet wat er al op me iphone staat aan filmpjes. Heb er niet echt op gelet of ik nou wel filmpjes kan uploaden, als dat wel kan vind ik dit geen probleem. Ik kan gerust een screenshot posten morgen. Zal wel even wachten op reacties. Alvast bedankt, Stefan Laatst gewijzigd door AquaDragon; 11-01-11 om 12:09. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
al opgelost, opnieuw sync en kon het zien.
Bedankt voor de hulp lol. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes kan de inhoud van de iphone niet lezen | vdbiezen | iTunes | 0 | 07-01-10 23:25 |
iPhone: Itunes kan de inhoud van de Iphone niet lezen. | marijnhoetjes | Jailbreak | 0 | 07-01-10 20:35 |
Windows: 2 iphones op 1 pc kan itunes niet zien op desktop | 15ton | iTunes | 1 | 22-09-09 21:56 |
hoe kan ik de queue van de installer zien | hvrossum | iPhone algemeen | 5 | 18-06-08 22:09 |
|
|