2 iphones op 1 pc kan itunes niet zien op desktop discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb hier 2 iphones gekocht op mp bij de ene iphone stonden meer itunes als bij de andere iphone nu wilde ik de betaalde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 iphones op 1 pc kan itunes niet zien op desktop
ik heb hier 2 iphones gekocht op mp bij de ene iphone stonden meer itunes als bij de andere iphone nu wilde ik de betaalde itunes ook op de andere zetten . nu zie ik wel dat ie de opslag wel heeft gemaakt maar de itunes zie ik niet op mijn desktop te staan . hoe krijg ik ze zichtbaar op de andere iphone of kan ik ze op een of andere manier verwijderen want nu heb ik nog maar 4 gig over van de bijna 9 gig wie ik voor heen had
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iTunes is nog steeds hartstikke gratis hoor..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Video niet te zien op iphone wel in itunes | Riz | Muziek, foto & video | 3 | 18-08-11 02:20 |
Windows: Itunes VLC upload van filmpies kan ik niet zien. | AquaDragon | iTunes | 1 | 14-01-11 12:22 |
Foto: Foto's staan op Iphone maar kan ze niet meer zien | gitano | Muziek, foto & video | 3 | 08-09-09 23:49 |
Mac OS X: 2 iPhones met 1 iTunes/MacBook beheren: kan dat? | hans.list | iTunes | 4 | 04-08-09 11:27 |
Computer en Itunes zien Iphone niet | tjawolfs | iTunes | 19 | 23-07-09 23:25 |
|
|