Luisterpaal app discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou heel graag de vpro -luisterpaal-app hebben maar die staat niet in de Belgische iTunes-store ! En een account aanmaken in de Nederlandse store ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Luisterpaal app
Ik zou heel graag de vpro -luisterpaal-app hebben maar die staat niet in de Belgische iTunes-store ! En een account aanmaken in de Nederlandse store kan ik niet omdat hij mijn "Belgische Visa" niet accepteerd...
Iemand een tip ? Of moet ik als betaalmiddel een iTunescard aanschaffen als oplossing ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt proberen een iTuneskaart te kopen als oplossing.
|
|||
|
|||
Yep...maar is wel raar aangezien de app gratis is
|
|
||||
|
||||
Snap ook niet waarom Apple de keuze "Geen betalingsmiddel selecteren" uitgeschakeld heeft, anders kon je gewoon zonder een betalingsmiddel een account aanmaken en zonder enige problemen die app downloaden.
|
|
|||
|
|||
Allemaal onbegrijpelijk...Visa is toch een wereldwijd betaalmiddel ??
|
|
|||
|
|||
Je kan via Itunes een account aanmaken en voor credit card GEEN selecteren.
Dat kan via itunes store en klik gewoon op een gratis app en dan moet je inloggen, vanaf daar kan je een account maken en dan heb je die optie. |
|
|||
|
|||
Super !! Het werkt !! Bedankt voor de tip AquaDragon
|
|
|||
|
|||
Graag gedaan Obidan,
was zelf ook een tijd bezig om hier achter tekomen. Blijkt dat iedereen dit probleem heeft bij het begin. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3voor12 Luisterpaal blijft bufferen | ledzep | iPhone Apps | 0 | 11-10-10 17:09 |
|
|