iphone met T-mobile lock hoe kan ik Firmware zien ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hi, ik heb hier een iphone 4 liggen met T-Mobile lock. Maar hoe kan ik dat controleren want ik heb geen micro sim (nog) en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iphone met T-mobile lock hoe kan ik Firmware zien ?
hi,
ik heb hier een iphone 4 liggen met T-Mobile lock. Maar hoe kan ik dat controleren want ik heb geen micro sim (nog) en zonder kom ik volgens mij niet in het standaard iphone menu. of is daar een manier voor ? wat ik wil weten is welk SW versie er op staat en misschien dus de manier hoe ik ding kan unlocken Andre update: Spirit geeft aan dat ik device 3,1 (4.0.2) heb kortom wordt niet ondersteund. is er een manier dat ik de telefoon toch kan jailbreaken en dan unlocken ?? Laatst gewijzigd door andre-nl; 16-09-10 om 23:50. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Hoe kan ik zien of me Iphone een simlock heeft? | Joris123 | Unlock | 2 | 12-12-10 15:09 |
iPhone 3G: Hoe kan ik zien of mijn iPhone gelockt is geweest? | Boele | Unlock | 10 | 29-10-10 20:19 |
Hoe kan ik zien welke iPhone ik nou heb? | xEVAx | iPhone algemeen | 3 | 14-08-10 19:19 |
Firmware 3.1.3 T-Mobile lock & BEN | sanders | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-05-10 17:10 |
Hoe kan je zien met wat hij is ge unlocked/gejailbeakt? | XanderSnelder | Archief | 15 | 24-12-09 15:12 |
|
|