Firmware 3.1.3 T-Mobile lock & BEN discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik een iPhone 3gs aanschaf die van T-Mobile is, werkt er dan ook een BEN simkaart mee? Bij voorbaat dank....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Firmware 3.1.3 T-Mobile lock & BEN
Hallo,
Als ik een iPhone 3gs aanschaf die van T-Mobile is, werkt er dan ook een BEN simkaart mee? Bij voorbaat dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik zou graag hetzelfde willen weten aangezien ik ook een BEN simkaart heb en sinds kort enorm opzoek ben naar een iphone
BEN is namelijk wel van t-mobile toch? |
|
|||
|
|||
Als het goed is maakt BEN gebruik van T-Mobiles netwerk, zoiets dacht ik gelezen te hebben. Maar ik weet het niet zeker!
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf ook al een zo'n 10 jaar oude simkaart van BEN. Werkt prima
|
|
|||
|
|||
Mijn ben sim kaartje is 3 maanden oud, werkt perfect!
|
|
|||
|
|||
ik heb het zelf inmiddels ook geprobeerd met mijn BEN kaart in een iPhone(die sowieso een t-mobile simlock had), en ik kan bevestigen dat ik ontvangst had ik zat gewoon op het T-mobile netwerk, ipv het BEN netwerk.
|
|
|||
|
|||
Kijk eens aan dit had ik nou nooit verwacht eigenlijk, hier kan ik een paar mensen erg blij mee gaan maken denk ik
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lock calendar & clear lockscreen | Ger0nimo | Jailbreak apps en thema's | 24 | 07-04-11 07:55 |
FaceTime activeren met Duitste SIM-lock vrije iPhone4 icm BEN | iMartien | iPhone algemeen | 6 | 29-11-10 17:28 |
iPhone: iphone met T-mobile lock hoe kan ik Firmware zien ? | andre-nl | Jailbreak | 0 | 16-09-10 22:12 |
iPhone: Custom firmware update naar 3.1.3 & T-mobile dekking | Vomera | Jailbreak | 4 | 08-05-10 18:52 |
Iphone 3g+T-mobile lock met andere t-mobile sim | avdwerf | Odido (T-Mobile) | 24 | 25-08-08 16:17 |
|
|