//

FaceTime activeren met Duitste SIM-lock vrije iPhone4 icm BEN

FaceTime activeren met Duitste SIM-lock vrije iPhone4 icm BEN discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Allen, Afgelopen weekend heb ik in duitsland een sim-lock vrije iPhone4 gekocht waar ik mijn BEN sim-only simkaart in hebt gestopt. Alles werkt prima, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-11-10, 10:53
iMartien iMartien is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 4
Exclamation FaceTime activeren met Duitste SIM-lock vrije iPhone4 icm BEN

Beste Allen,

Afgelopen weekend heb ik in duitsland een sim-lock vrije iPhone4 gekocht waar ik mijn BEN sim-only simkaart in hebt gestopt.

Alles werkt prima, behalve het activeren van facetime, deze bleef eerst heel de tijd staan op "wachten op activeren" maar als ik de facetime slider nu op "aan" zet, gaat hij gelijk weer uit.

Ik krijg wel telkens de melding dat facetime moet worden geactiveerd en dat dit kosten met zich mee kan brengen....

Weet iemand hoe ik dit aan de praat kan krijgen ZONDER jailbreak?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-11-10, 14:54
iMartien iMartien is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 4
Standaard

subtiel schopje... heeft werkelijk niemand een idee? Neem aan dat hier nog wel meer mensen zijn met een iPhone uit duitsland?
  #3  
Oud 25-11-10, 15:05
Blaster Blaster is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 189
Standaard

Hmmm , dus de iPhone zegt als je je eigen simkaart erin gestoken hebt natuurlijk dat ie kosten kan brengen als je FaceTime activeert ? Als dit zo is dan gaat ie wel geactiveerd worden na een tijd , anders moet je eens jailbreaken en daarna MiTime installeren en daarna terug deinstalleren , zo moet het normaal gezien werken

Groetjes
  #4  
Oud 25-11-10, 15:09
iMartien iMartien is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 4
Standaard

Nee, hij stond heel de tijd op "wacht op activering" en facetime is toen vanzelf op "uit" gesproken en nu krijg ik hem niet meer aan...

Liever jailbreak ik hem niet... zou het werken als ik facetime activeer met een simkaart van t-mobile? en dan de BEN simkaart terug stop? (denk zelf van niet)
  #5  
Oud 25-11-10, 15:20
Blaster Blaster is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 189
Standaard

Nope, werkt niet. anders moet je is restoren trg en dan activeren met de originele simkaart van de iPhone ( t-mobile zoals je zegt ) en daarna uw kaart erin steken maar zien of ie dan service heeft natuurlijk
  #6  
Oud 25-11-10, 18:00
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

En wanneer je een facetime gesprek probeert op te zetten? Lukt dat ook niet?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #7  
Oud 29-11-10, 17:28
iMartien iMartien is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 4
Standaard

Nee, als ik facetime naar een andere iphone4 of mac kan ik geen verbinding maken
Reageren

Labels
duitsland, facetime, iphone 4



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan je een SIM-lock vrije Iphone 3G jailbraiken?!? cebae Jailbreak apps en thema's 1 07-08-10 12:19
Push werkt niet op sim-lock vrije iphone 3g frankz iPhone algemeen 4 18-05-10 08:30
België: "sim-lock" vrije iphone + proximus ?! adept Overige providers België 55 25-02-10 09:31
iPhone 3GS: Sim lock vrije Iphone cderooij Unlock 2 07-07-09 08:47
Ontvangst problemen met sim lock vrije telefoon bass iPhone algemeen 1 27-06-09 12:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:58.