APN instelling worden niet onthouden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4 met ios 4.1 + jailbreak Nu heb ik een probleem, als ik mijn apn instellingen instel dan kan ik dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
APN instelling worden niet onthouden
Ik heb een iphone 4 met ios 4.1 + jailbreak
Nu heb ik een probleem, als ik mijn apn instellingen instel dan kan ik dus op 3g enzo. Maar vanaf ik mijn toestel opnieuw opstart dan is hij iedere keer de instelling weer kwijt en moet ik ze eerst weer opnieuw instellen voordat ik terug gebruik kan maken van mijn mobiel netwerk. Heb al gezocht maar vind er niet veel over. Ieman een oplossing hiervoor? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wees blij dat je het nog kunt instellen...!
Na mijn update is binnen de instellingen mobiel datanetwerk' verdwenen, dus kan ik niet meer in de apn instellingen komen... Ofwel... geen internet meer via 3G |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom moet je je iphone altijd uitleggen dan? Ik doe zoiets alleen maar als het echt nodig is . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
safari geschiedenis wordt niet onthouden? | Wolfs9 | iPhone algemeen | 2 | 18-08-10 09:14 |
Instelling APN Telfort noodzakelijk? | zx81 | KPN | 0 | 14-07-10 12:19 |
Wi-Fi netwerk wordt niet onthouden!? | WMone | Wi-Fi | 0 | 12-03-10 22:09 |
WPA key word niet onthouden in fw: 2.1 | majinchaos | Wi-Fi | 0 | 06-10-08 00:10 |
|
|