//

Problemen met Yamaha TSx-130

Problemen met Yamaha TSx-130 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik hoop dat iemand mij kan adviseren, ik heb een Iphone 3GS, om muziek te luisteren heb ik recent een Yamaha TSX-130 gekocht. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-11-10, 18:19
kitty kitty is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Smile Problemen met Yamaha TSx-130

Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan adviseren, ik heb een Iphone 3GS, om muziek te luisteren heb ik recent een Yamaha TSX-130 gekocht. Het apparaat herkent mijn Iphone niet. Echter de Iphone van mij man wel, zou het te maken kunnen hebben met het feit mijn IPhone gelocked is, ik krijg een melding op mijn Iphone " this device is not accesorized for this and sound may be lost" Ik heb al rond gevraagd en de een zegt dat ik mijn oplaadgedeelte moet laten vervangen de ander zegt weer iets anders.
Ik kan mijn Iphone gewoon opladen. Het muziek apparaat is niet defect, gezien het feit dat de iphone van mijn man wel werkt.

kan iemand mij hierin adviseren wat is een juiste oplossing.

dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-11-10, 20:14
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kitty Bekijk bericht
Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan adviseren, ik heb een Iphone 3GS, om muziek te luisteren heb ik recent een Yamaha TSX-130 gekocht. Het apparaat herkent mijn Iphone niet. Echter de Iphone van mij man wel, zou het te maken kunnen hebben met het feit mijn IPhone gelocked is, ik krijg een melding op mijn Iphone " this device is not accesorized for this and sound may be lost" Ik heb al rond gevraagd en de een zegt dat ik mijn oplaadgedeelte moet laten vervangen de ander zegt weer iets anders.
Ik kan mijn Iphone gewoon opladen. Het muziek apparaat is niet defect, gezien het feit dat de iphone van mijn man wel werkt.

kan iemand mij hierin adviseren wat is een juiste oplossing.

dank
Als ze het hier niet weten kun je altijd contact opnemen met Yanaha.
Ik heb een AX ! en heb goede ervaring met de klantenservice.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:12.