Kan je een SIM-lock vrije Iphone 3G jailbraiken?!? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje (ben een echte leek): Heb een iphone 3G in gebruik, deze is een originele SIM-lock vrij, maar ik heb geen Cydia ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan je een SIM-lock vrije Iphone 3G jailbraiken?!?
Ik heb een vraagje (ben een echte leek):
Heb een iphone 3G in gebruik, deze is een originele SIM-lock vrij, maar ik heb geen Cydia of Installer en wil Apps downloaden.. Nu mijn vraag, kan je een Originele Iphone 3G jailbraiken? Blijft je mobiel internet dan nog werken ed? zijn hier nadelen aan? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, Ja en geen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
FaceTime activeren met Duitste SIM-lock vrije iPhone4 icm BEN | iMartien | iPhone algemeen | 6 | 29-11-10 17:28 |
Push werkt niet op sim-lock vrije iphone 3g | frankz | iPhone algemeen | 4 | 18-05-10 08:30 |
België: "sim-lock" vrije iphone + proximus ?! | adept | Overige providers België | 55 | 25-02-10 09:31 |
iPhone 3GS: Sim lock vrije Iphone | cderooij | Unlock | 2 | 07-07-09 08:47 |
Ontvangst problemen met sim lock vrije telefoon | bass | iPhone algemeen | 1 | 27-06-09 12:53 |
|
|