Iphone 3g+T-mobile lock met andere t-mobile sim discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Mensen, Ik kan als het goed is een iphone 3g overnemen van iemand die hem bij t-mobile heeft gekocht. Hier zit dan dus een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3g+T-mobile lock met andere t-mobile sim
Hey Mensen,
Ik kan als het goed is een iphone 3g overnemen van iemand die hem bij t-mobile heeft gekocht. Hier zit dan dus een t-mobile lock op. Echter heb ik zelf een t-mobile abbonement, maar een gewoon relax abbonement. Kan ik deze iphone dan wel gewoon gebruiken? Heb al geprobeerd te zoeken, maar kwam het nergens tegen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat dat werkt
|
|
|||
|
|||
Thnx,dan kan deze weer op slot...
|
|
|||
|
|||
Hallo,
De mijne werkt prima met een flex-abb. Alleen traag internet. Groet, Rien |
|
|||
|
|||
same here, werkt prima...
|
|||
|
|||
...en met t-mobile prepaid?
|
|
|||
|
|||
t-mobile simlock dus enkel tmobile kaartjes werken erop lijkt me duidelijk toch?
|
|
|||
|
|||
Laten we vooral vriendelijk blijven...!
Maar om even te reageren; die vlieger gaat niet altijd op heb ik helaas zelf eens mogen ervaren. Vandaar. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
beetje voor de hand liggende vraag, niet?
|
|
|||
|
|||
vandaar ook mijn reactie blijkbaar begrijpt alleen geniux dat
|
|
|||
|
|||
Hoe oud is je simkaart?
Wat ik ervan begrepen heb, is dat bepalend of het wel of niet gaat werken.. |
|
|||
|
|||
Nee dat is het niet. Er zijn simlocks die ook een product lock hebben, dus dan kan de provider een bepaald type abo of het onderscheid abo/prepaid in de lock opnemen. Komt niet vaak voor maar is wel voorgekomen, ook in Nederland.
|
|
|||
|
|||
Zal best, alleen T-Mobile heeft dat nog nooit gedaan en het is ook niet aangekondigd bij de iphone, dus vandaar.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Andere Tmobile sim gebruiken in Iphone
Ik heb een vraagje,
Ik heb nu een Tmobile abo (geen Iphone abo), Kan ik mijn sim in de Iphone van mijn vriend doen, en kan ik dan ook gewoon nog bellen en smsen? Ik heb begrepen dat je deze dan nog wel opnieuw moet activeren. Klopt dit? Groetjes |
|
||||
|
||||
Ik heb hier eerder een thread over gehoord, dat het niet werkt. Je kan het toch altijd even proberen?
Give it a try. Succes, Doblie.
|
|||
|
|||
ik heb inmiddels de iphone, en bellen, smsen, internetten via 3g, alles werkt gewoon perfect!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Met je Flex abb?????????????
Dan graag even uitleggen hoe je een en ander hebt ingesteld. Groet, Rien |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: unlock met t-mobile nl , en dan andere sim gebruiken ?? | derappe | Unlock | 4 | 22-05-10 14:34 |
T-Mobile sim kaart in andere locked iPhone? | iekozz | Archief | 1 | 27-01-10 17:00 |
T-Mobile en orginele sim lock vrij maken hoe? | Iphone3Gs | Archief | 1 | 09-10-09 11:13 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
Doe je T-Mobile iPhone 3G sim eens in een andere telefoon!!! | calkoentje | Odido (T-Mobile) | 18 | 26-08-08 20:16 |
|
|