Iphone 3g+T-mobile lock met andere t-mobile sim discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) hier werkt het niet met een tmobile prepaid blijft zoeken zegt dan geen service. daarna een x-sim erin met kpn ern werkt meteen... hoe kant ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hier werkt het niet met een tmobile prepaid
blijft zoeken zegt dan geen service. daarna een x-sim erin met kpn ern werkt meteen... hoe kant dit? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik gebruik mn oude tmobile abbo in een 3g iphone. werkt goed alleen beetje jammer van die slome web 'n walk internet. (en geen speciale voicemail)
|
|
|||
|
|||
THNX!
Kon die andere discussie nergens vinden, had ook nog tmobile begeld en het kan dus wel (denk vraag het even voordat ik de iphone van m'n vriend sloop ofzo ) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: unlock met t-mobile nl , en dan andere sim gebruiken ?? | derappe | Unlock | 4 | 22-05-10 14:34 |
T-Mobile sim kaart in andere locked iPhone? | iekozz | Archief | 1 | 27-01-10 17:00 |
T-Mobile en orginele sim lock vrij maken hoe? | Iphone3Gs | Archief | 1 | 09-10-09 11:13 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
Doe je T-Mobile iPhone 3G sim eens in een andere telefoon!!! | calkoentje | Odido (T-Mobile) | 18 | 26-08-08 20:16 |
|
|