Dual sim usim ondersteuning T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit nu al een tijdje op internet te zoeken of er een dual sim bestaat met 3g ondersteuning. Wat ik daar mee bedoel zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dual sim usim ondersteuning T-Mobile
Ik zit nu al een tijdje op internet te zoeken of er een dual sim bestaat met 3g ondersteuning. Wat ik daar mee bedoel zijn de usims van heden van t-mobile voor de iphone 3g!
Als ik kijk naar de magic sims 15 / 16 / 20th zijn ze wel compatible met de iphone 3g maar alleen om te telefoneren. Maar je kan geen gebruik maken van de 3g internetverbinding. In onderstaande link staat dit stukje All About Phones • [Review] MagicSim Dual Sim (2 simkaarten in 1 telefoon) Ik citeer "De Magic dualsim versie 15 e 16 zouden geschikt zijn voor 3G. Ook in dit geval hebben we meerdere simkaarten geprobeerd. Een USIM is een umts-geschikte simkaart. SIM Orange - werkt probleemloos GSM USIM Vodafone - werkt probleemloos 3G en GSM USIM KPN - werkt probleemloos 3G en GSM USIM T-Mobile uit 2006 - werkt probleemloos 3G en GSM USIM T-Mobile uit 2008 (2x) - werkt alleen met GSM, 3G werkt niet (SIM not allowed)" Hopelijk kan iemand mij hiermee verder helpen.. alvast bedankt voor de genome moeite. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, ik hoor ook graag wat te doen, ik heb twee T-mobile abbo's en wil deze graag alle twee in de I-phone hebben.
Maar welke moet ik nemen? |
|
|||
|
|||
Niemand enige ervaring met dit probleem?
|
|
|||
|
|||
Die test/review is alleen met andere toestellen gedaan (symbian en Windows Mobile).
Voor zover ik het begrijp zit er ook software bij, is dat er überhaupt voor de Iphone? Ik zit eraan te denken een Iphone met Hi te nemen dus zou het met het goed werken van 3G wel lukken volgens de test. Alleen de software voor de Iphone en of de dualsim past is nog de vraag. Iemand daar ervaring mee? Of ergens een test/review gevonden? |
|
|||
|
|||
Ik heb een nieuwe Magic-Sim besteld, de nieuwste 26serie op Magic-Sim.nl || Gebruik 2 simkaarten in 1 toestel!. Werkt prima met de iPhone 3g, ook netjes 3g internet. Is een speciale model voor de iPhone, dus knippen van de simkaarten is niet nodig. Met een hoesje eromheen is alles netjes strak.
|
|
|||
|
|||
Hoi Iphone3g-er,
Bedoel je de "Magic-Sim 26ste generatie 3G, iPhone" die op de site staat van magic sim?? Als je naar het plaatje kijkt dan lijkt me dat geen nette oplossing. 1 sim gaat het slot in en de andere sim hangt er los buiten. Staat ook op de internetsite dat het beste is om een hoesje om de iphone te hebben om beschadiging van de magic sim te voorkomen. Ik wil 2 simkaarten in mijn iphone 3g slot zonder gekke hoesjes en dergelijken. Met volledige netwerk ondersteuning. Dit vind ik geen mooie oplossing. Word mijn iphone nog groter met zo'n hoesje. Heb je ook een hoesje om je iphone en hoe verberg jij je sim-kaart die er buiten hangt?? Alvast bedankt voor je reactie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
dual sim | marco_sire | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 07-12-11 04:07 |
T-mobile hotspot VS. Dual sim | daanski | Odido (T-Mobile) | 0 | 08-02-11 09:36 |
dual sim | Konimex | Archief | 1 | 15-09-09 10:34 |
Mini iPhone i98 Dual SIM Mobile Phone - Black | seminifeer | iPhone algemeen | 2 | 10-06-09 10:49 |
Twin sim / dual sim mogelijk in iphone? | drive_a_legend | iPhone algemeen | 3 | 04-02-08 19:57 |
|
|