Weergave info (versienummer) apps op Iphone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik weet dat in itunes men naar programma´s gaat en daar op info klikt men informatie bekomt over het betreffende App (versienummer, enz) kent iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Weergave info (versienummer) apps op Iphone
ik weet dat in itunes men naar programma´s gaat en daar op info klikt men informatie bekomt over het betreffende App (versienummer, enz)
kent iemand een app dat dit weergeeft op de iphone? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Staat ook gewoon bij elke app in de App Store op je iPhone.
|
||||
|
||||
ik bedoel om op m´n iphone de versies te kunnen zien van apps die op m´n iphone zijn geinstalleert
|
|
||||
|
||||
Vaak staat er iets in de settings, staat er een rondje met een 'i' er in of staat het al in het openingsscherm van de app.
|
||||
|
||||
Als er een update is zie je dat vanzelf in of de App store op je telefoon of op je PC in iTunes.
|
|
||||
|
||||
maar dan weet je toch nog steeds niet welke versie je hebt?
|
|||
|
|||
Is de Versie (nummer) wel gecodeerd in iedere programma?
Misschien zoeken in de jailbreak apps. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
agenda items staan dubbel in lijst weergave, niet /dag of maand weergave? | evenementenbaseline | iTunes | 0 | 22-03-11 22:38 |
App Store apps info | Jeroen0704 | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 07-02-11 15:56 |
Weergave van push apps in background | forrestgumpx | Jailbreak apps en thema's | 1 | 31-12-10 14:34 |
|
|