Icons van SummerBoard werken niet? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet sinds kort pas hoe het allemaal precies werkt met WinSCP, SSH, Summerboard, vWallpaper, enz. Ik heb ook enkele leuke themes gedownload voor summerboard, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icons van SummerBoard werken niet?
Ik weet sinds kort pas hoe het allemaal precies werkt met WinSCP, SSH, Summerboard, vWallpaper, enz.
Ik heb ook enkele leuke themes gedownload voor summerboard, heb ze erop gezet via WinSCP en ik kan ze daarna aanzetten via SB. Het enige probleem is: sommige icons worden niet aangepast aan het thema en ik zie dan gewoon het standaard icoontje. Het vreemde hieraan is, in de map van het thema zit een map "Icons" waarin bijna alle icoontjes die ik gebruik inzitten... De enige icoontjes die (meestal) aangepast worden aan het thema zijn: Safari, iPod, Camera, Calculator, Mail Iemand enige raad? Alvast bedankt! Tom. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je even de zoekfunctie gebruikt dan vind je wel een oplossing. Probleem is dat de namen van die iconen in het engels zijn en jij nl taal gebruikt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gewoon namen van iconen veranderen naar het nederlands en klaar is kees
|
|
|||
|
|||
Ik denk wel dat het gaat lukken, geraak alleen op het moment niet ingelogd via WinSCP, alvast bedankt voor de hulp
edit: net ingelogd en alles in in orde! (y) Laatst gewijzigd door tommehh; 26-05-08 om 23:59. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icons van SummerBoard werken niet | daflaar | Archief | 3 | 16-06-09 10:54 |
Thema's in Summerboard werken niet... | Thomas H. | Unlock [archief] | 5 | 22-04-08 14:10 |
icons op summerboard | ibow23 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 14-04-08 09:19 |
icons aanpassen summerboard | gmlens | Archief | 1 | 20-02-08 17:31 |
Afmetingen summerboard icons en dock | AeronNL | Jailbreak apps en thema's | 4 | 27-11-07 00:07 |
|
|