iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Iconen bij themes veranderen niet allemaal (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/135309-iconen-themes-veranderen-niet-allemaal.html)

hakkes 15-02-13 11:30

Iconen bij themes veranderen niet allemaal
 
Wanneer ik een nieuwe theme download voor mijn Iphone 5 via cydia, veranderen niet al mijn iconen in dat theme. Bvb facebook, settings veranderen, maar het icoon van berichten dan niet...

De beschrijving die ik van dat theme vind geeft anders duidelijk aan dat er zoveel verschillende iconen zijn. Toch veranderen maar enkele iconen wanneer ik het theme verander met winterboard.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Guest-20180129142242 15-02-13 12:05

Ik heb hier ook last van, beetje vreemd...

Geert1976 15-02-13 12:07

kijk in het betreffende thema, en ga naar Bundles. Daar staan de Apps in die voor dat theme reeds zijn modded. Staat de App die jij zoekt er niet in, zul je op zoek moeten gaan naar die App.

Ik weet niet welk Theme je gebruikt, maar de meest populaire Themes worden uitvoerig besproken op modmyi.com
Neem eens een kijkje daar! Succes!

hakkes 15-02-13 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 (Bericht 878529)
kijk in het betreffende thema, en ga naar Bundles. Daar staan de Apps in die voor dat theme reeds zijn modded. Staat de App die jij zoekt er niet in, zul je op zoek moeten gaan naar die App.

Ik weet niet welk Theme je gebruikt, maar de meest populaire Themes worden uitvoerig besproken op modmyi.com
Neem eens een kijkje daar! Succes!

Moet je in dat thema kijken binnen Cydia of binnen winterboard? Want ik verander gewoon via winterboard naar dat thema maar verder kan ik daar niets van bekijken, klopt dit? Ik had nu bvb Orbz erop gezet, en enkele verandert hij dan en de rest niet. Kan je niet gewoon ergens iets selecteren dat hij alle iconen dezelfde vorm geeft, want dat is meestal al meer als voldoende voor mij. Hij hoeft niet zozeer de afbeelding te veranderen, zolang de vorm maar hetzelfde is.

Geert1976 15-02-13 12:15

Ik weet dat Ayecon (prachtige Theme!) automatisch alle icons aanpast. Jaku is weer een thema waarin je echt zelf ook op zoek moet gaan naar jouw App. Hoe dit zit bij jouw thema weet ik niet...nogmaals, check modmyi.com. Hier word ook Orbz besproken.

Op deze site word ook exact uitgelegd hoe je je iconen aanpast voor het betreffende Thema. Bij veel Themes is het niet alleen maar downloaden en aanvinken in Winterboard om ALLE icons zo te krijgen.
Je zal er in veel gevallen zelf ook wat energie in moeten steken om het mooi kloppend te krijgen

hakkes 15-02-13 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 (Bericht 878532)
Ik weet dat Ayecon (prachtige Theme!) automatisch alle icons aanpast. Jaku is weer een thema waarin je echt zelf ook op zoek moet gaan naar jouw App. Hoe dit zit bij jouw thema weet ik niet...nogmaals, check modmyi.com. Hier word ook Orbz besproken.

Op deze site word ook exact uitgelegd hoe je je iconen aanpast voor het betreffende Thema. Bij veel Themes is het niet alleen maar downloaden en aanvinken in Winterboard om ALLE icons zo te krijgen.
Je zal er in veel gevallen zelf ook wat energie in moeten steken om het mooi kloppend te krijgen

Ok bedankt, zal het eens proberen te bekijken? Idd die Ayecon ziet er een prachtig theme uit, maar is betalend, ben toch op zoek naar free themes.

Nog een vraagje bij die modmyi, moet je daar via je iphone naartoe gaan of dergelijks of kan je dit gewoon op pc bekijken wat je moet doen enzo?

Geert1976 15-02-13 12:26

modmyi kan je gewoon via je Windhoos pc bekijken! ;)

hakkes 15-02-13 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 (Bericht 878542)
modmyi kan je gewoon via je Windhoos pc bekijken! ;)

Ok bedankt, even mss een domme vraag... Ik heb even op die site gekeken, maar waar moet ik daar juist ergens zijn om die zaken te kunnen vinden voor die themes...

Geert1976 15-02-13 12:35

New Skins / Themes Launches

hakkes 15-02-13 13:12

Ik snap er precies niet echt veel van. Neem nu deze link bvb: >>>> Orbz v2.2 for Winterboard <<<<

Ik denk dat daar iets staat van alle iconen en dergelijke. Maar moet je die dan ergens in een map gaan zetten, en moet dit via pc of moet het ergens langs Cydia gaan.

Zoals ik al zei, snap er de ballen van... Mijn opzet is gewoon dat ik alle iconen zo die ronde vorm kan geven.

hakkes 16-02-13 16:37

Weet er iemand waar je die orbz iconen nog ergens kan downloaden? Bij de link in mijn vorige post kan ik ze niet downloaden.

En hoe installeer je die dan?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:21.