Iconen bij themes veranderen niet allemaal discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik een nieuwe theme download voor mijn Iphone 5 via cydia, veranderen niet al mijn iconen in dat theme. Bvb facebook, settings veranderen, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iconen bij themes veranderen niet allemaal
Wanneer ik een nieuwe theme download voor mijn Iphone 5 via cydia, veranderen niet al mijn iconen in dat theme. Bvb facebook, settings veranderen, maar het icoon van berichten dan niet...
De beschrijving die ik van dat theme vind geeft anders duidelijk aan dat er zoveel verschillende iconen zijn. Toch veranderen maar enkele iconen wanneer ik het theme verander met winterboard. Heeft iemand hier een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier ook last van, beetje vreemd...
|
|
|||
|
|||
kijk in het betreffende thema, en ga naar Bundles. Daar staan de Apps in die voor dat theme reeds zijn modded. Staat de App die jij zoekt er niet in, zul je op zoek moeten gaan naar die App.
Ik weet niet welk Theme je gebruikt, maar de meest populaire Themes worden uitvoerig besproken op modmyi.com Neem eens een kijkje daar! Succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik weet dat Ayecon (prachtige Theme!) automatisch alle icons aanpast. Jaku is weer een thema waarin je echt zelf ook op zoek moet gaan naar jouw App. Hoe dit zit bij jouw thema weet ik niet...nogmaals, check modmyi.com. Hier word ook Orbz besproken.
Op deze site word ook exact uitgelegd hoe je je iconen aanpast voor het betreffende Thema. Bij veel Themes is het niet alleen maar downloaden en aanvinken in Winterboard om ALLE icons zo te krijgen. Je zal er in veel gevallen zelf ook wat energie in moeten steken om het mooi kloppend te krijgen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog een vraagje bij die modmyi, moet je daar via je iphone naartoe gaan of dergelijks of kan je dit gewoon op pc bekijken wat je moet doen enzo? |
|
|||
|
|||
modmyi kan je gewoon via je Windhoos pc bekijken!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik snap er precies niet echt veel van. Neem nu deze link bvb: >>>> Orbz v2.2 for Winterboard <<<<
Ik denk dat daar iets staat van alle iconen en dergelijke. Maar moet je die dan ergens in een map gaan zetten, en moet dit via pc of moet het ergens langs Cydia gaan. Zoals ik al zei, snap er de ballen van... Mijn opzet is gewoon dat ik alle iconen zo die ronde vorm kan geven. |
|
|||
|
|||
Weet er iemand waar je die orbz iconen nog ergens kan downloaden? Bij de link in mijn vorige post kan ik ze niet downloaden.
En hoe installeer je die dan? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iconen veranderen niet met thema mee. | eviiphone | Jailbreak apps en thema's | 1 | 13-06-10 13:28 |
Iconen veranderen in theme | kipni | Jailbreak apps en thema's | 0 | 13-04-10 10:15 |
SpringBoard iconen veranderen | Mik075 | iPhone algemeen | 5 | 09-07-09 14:56 |
iconen op het beginscherm trillen ineens allemaal | IphoneCasey | Archief | 3 | 08-04-08 16:32 |
|
|