//

Iconen bij themes veranderen niet allemaal

Iconen bij themes veranderen niet allemaal discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik een nieuwe theme download voor mijn Iphone 5 via cydia, veranderen niet al mijn iconen in dat theme. Bvb facebook, settings veranderen, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-02-13, 12:30
hakkes hakkes is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 20
Standaard Iconen bij themes veranderen niet allemaal

Wanneer ik een nieuwe theme download voor mijn Iphone 5 via cydia, veranderen niet al mijn iconen in dat theme. Bvb facebook, settings veranderen, maar het icoon van berichten dan niet...

De beschrijving die ik van dat theme vind geeft anders duidelijk aan dat er zoveel verschillende iconen zijn. Toch veranderen maar enkele iconen wanneer ik het theme verander met winterboard.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-02-13, 13:05
Guest-20180129142242
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb hier ook last van, beetje vreemd...
  #3  
Oud 15-02-13, 13:07
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

kijk in het betreffende thema, en ga naar Bundles. Daar staan de Apps in die voor dat theme reeds zijn modded. Staat de App die jij zoekt er niet in, zul je op zoek moeten gaan naar die App.

Ik weet niet welk Theme je gebruikt, maar de meest populaire Themes worden uitvoerig besproken op modmyi.com
Neem eens een kijkje daar! Succes!
  #4  
Oud 15-02-13, 13:11
hakkes hakkes is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 Bekijk bericht
kijk in het betreffende thema, en ga naar Bundles. Daar staan de Apps in die voor dat theme reeds zijn modded. Staat de App die jij zoekt er niet in, zul je op zoek moeten gaan naar die App.

Ik weet niet welk Theme je gebruikt, maar de meest populaire Themes worden uitvoerig besproken op modmyi.com
Neem eens een kijkje daar! Succes!
Moet je in dat thema kijken binnen Cydia of binnen winterboard? Want ik verander gewoon via winterboard naar dat thema maar verder kan ik daar niets van bekijken, klopt dit? Ik had nu bvb Orbz erop gezet, en enkele verandert hij dan en de rest niet. Kan je niet gewoon ergens iets selecteren dat hij alle iconen dezelfde vorm geeft, want dat is meestal al meer als voldoende voor mij. Hij hoeft niet zozeer de afbeelding te veranderen, zolang de vorm maar hetzelfde is.
  #5  
Oud 15-02-13, 13:15
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

Ik weet dat Ayecon (prachtige Theme!) automatisch alle icons aanpast. Jaku is weer een thema waarin je echt zelf ook op zoek moet gaan naar jouw App. Hoe dit zit bij jouw thema weet ik niet...nogmaals, check modmyi.com. Hier word ook Orbz besproken.

Op deze site word ook exact uitgelegd hoe je je iconen aanpast voor het betreffende Thema. Bij veel Themes is het niet alleen maar downloaden en aanvinken in Winterboard om ALLE icons zo te krijgen.
Je zal er in veel gevallen zelf ook wat energie in moeten steken om het mooi kloppend te krijgen
  #6  
Oud 15-02-13, 13:23
hakkes hakkes is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 Bekijk bericht
Ik weet dat Ayecon (prachtige Theme!) automatisch alle icons aanpast. Jaku is weer een thema waarin je echt zelf ook op zoek moet gaan naar jouw App. Hoe dit zit bij jouw thema weet ik niet...nogmaals, check modmyi.com. Hier word ook Orbz besproken.

Op deze site word ook exact uitgelegd hoe je je iconen aanpast voor het betreffende Thema. Bij veel Themes is het niet alleen maar downloaden en aanvinken in Winterboard om ALLE icons zo te krijgen.
Je zal er in veel gevallen zelf ook wat energie in moeten steken om het mooi kloppend te krijgen
Ok bedankt, zal het eens proberen te bekijken? Idd die Ayecon ziet er een prachtig theme uit, maar is betalend, ben toch op zoek naar free themes.

Nog een vraagje bij die modmyi, moet je daar via je iphone naartoe gaan of dergelijks of kan je dit gewoon op pc bekijken wat je moet doen enzo?
  #7  
Oud 15-02-13, 13:26
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

modmyi kan je gewoon via je Windhoos pc bekijken!
  #8  
Oud 15-02-13, 13:31
hakkes hakkes is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 Bekijk bericht
modmyi kan je gewoon via je Windhoos pc bekijken!
Ok bedankt, even mss een domme vraag... Ik heb even op die site gekeken, maar waar moet ik daar juist ergens zijn om die zaken te kunnen vinden voor die themes...
  #9  
Oud 15-02-13, 13:35
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

New Skins / Themes Launches
  #10  
Oud 15-02-13, 14:12
hakkes hakkes is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 20
Standaard

Ik snap er precies niet echt veel van. Neem nu deze link bvb: >>>> Orbz v2.2 for Winterboard <<<<

Ik denk dat daar iets staat van alle iconen en dergelijke. Maar moet je die dan ergens in een map gaan zetten, en moet dit via pc of moet het ergens langs Cydia gaan.

Zoals ik al zei, snap er de ballen van... Mijn opzet is gewoon dat ik alle iconen zo die ronde vorm kan geven.
  #11  
Oud 16-02-13, 17:37
hakkes hakkes is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 20
Standaard

Weet er iemand waar je die orbz iconen nog ergens kan downloaden? Bij de link in mijn vorige post kan ik ze niet downloaden.

En hoe installeer je die dan?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iconen veranderen niet met thema mee. eviiphone Jailbreak apps en thema's 1 13-06-10 13:28
Iconen veranderen in theme kipni Jailbreak apps en thema's 0 13-04-10 10:15
SpringBoard iconen veranderen Mik075 iPhone algemeen 5 09-07-09 14:56
iconen op het beginscherm trillen ineens allemaal IphoneCasey Archief 3 08-04-08 16:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:53.