Lockinfo aanpassen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoihoi, Ik heb m’n iPhone 5 met iOS 6.1 gejailbreakt omdat ik ‘lockinfo’ heel handig vond. Nu zie ik dat er een update van lockinfo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lockinfo aanpassen
Hoihoi,
Ik heb m’n iPhone 5 met iOS 6.1 gejailbreakt omdat ik ‘lockinfo’ heel handig vond. Nu zie ik dat er een update van lockinfo 4 is geweest (lockinfo 5) met een andere indeling van notificaties die ik persoonlijk minder overzichtelijk en handig vind dan lockinfo 4. Lockinfo 5: (lockinfo 4 ondersteund geen ios 6.1) Nu is mijn vraag of dat er met lockinfo 5 dit resultaat nog te behalen valt en zo ja, hoe en met welke instellingen? Lockinfo 4: Thnx alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet niet of je dit bedoelt, maar volgens mij zoals onderstaand, ongeveer:
Instellingen - lockinfo Show on lock: notifications Badge filter icons: uit |
|
|||
|
|||
Volgens mij staan nu die icoontjes en badges in 1 balk, bovenin je scherm.
Dus geen losse balk per app. Een verbetering, vind ik persoonlijk.. |
|
|||
|
|||
Vind ik ook! Maar hij blijkbaar niet
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Na het installeren van Lockinfo 5, gaat bij mij ineens de datum/tijd weg. Ik krijg wel netjes een 6 daags weeroverzicht. Weet iemand welke instellingen ik moet instellen om mijn datum en tijd weer te krijgen op het lockscreen?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lockinfo | Jordylwd | Jailbreak apps en thema's | 3 | 23-01-12 17:08 |
aanpassen iconen in lockinfo | bartvanzet | Jailbreak apps en thema's | 2 | 29-10-11 14:30 |
Lockinfo | Levensgenieter | Jailbreak apps en thema's | 2 | 19-07-11 21:57 |
lockinfo | keffke | Archief | 2 | 01-04-10 19:03 |
Lockinfo | Hoppieee | Archief | 1 | 30-12-09 13:07 |
|
|