Hoe een dreamboard ZIp theme bestand installeren discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een theme gekocht, gewoon om te proberen. echter krijg dit met geen mogelijkheid geinstalleerd. Ik heb een ZIP bestand ontvangen van de maker. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe een dreamboard ZIp theme bestand installeren
Ik heb een theme gekocht, gewoon om te proberen.
echter krijg dit met geen mogelijkheid geinstalleerd. Ik heb een ZIP bestand ontvangen van de maker. Als ik het ZIP bestand uitpak, dan krijg ik twee mappen maar geen van twee met de extensie theme gevolg is dat ik via iFunbox deze bestanden niet gekopieerd krijg in de aangegeven map (domweg de optie niet beschikbaar/uitgegrijst) kan iemand mij vertellen hoe het werkt want ik heb al de wereld mogelijke oplossingen ("lang leve" Google) geprobeerd met nul resultaat. (voor degenen die het willen weten, het gaat om dit theme : Dreamboard OS X Mountain Lion for iPad Thanks, Vincent Laatst gewijzigd door VjT; 16-02-13 om 15:52. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Firmware wordt gedownload als .zip bestand | Doblie | Archief | 3 | 23-09-10 20:13 |
probleem: .zip bestand nr .ipsw bestand??? | FamousD | Archief | 1 | 10-11-09 22:36 |
zip bestand theme | tinos | Jailbreak apps en thema's | 2 | 08-10-08 11:11 |
e-mailbijlage ZIP-bestand probleem | panne015 | iPhone algemeen | 0 | 29-12-07 10:04 |
|
|