Hands-Free Control discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag iCulture, Graag zou ik willen weten of iemand de tweak Hands-Free Control (Siri activeren met je stem) werkend heeft op zijn iPhone (5) met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hands-Free Control
Goedemiddag iCulture,
Graag zou ik willen weten of iemand de tweak Hands-Free Control (Siri activeren met je stem) werkend heeft op zijn iPhone (5) met iOS 6.1. Ik heb hem wel kunnen installeren via BigBoss repository, maar hij werkt simpel weg niet. Zodra ik Hands-Free Control activeer via Instellingen en ik zeg met mijn stem het keyword (standaard gewoon Siri), respringt mijn iPhone uit zichzelf. Doe ik iets fout, moet er nog een update komen, heeft iemand een oplossing? Ik hoor graag van jullie! Groet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Iemand een idee?
|
|
||||
|
||||
Raar dat je deze wel hebt kunnen installeren via de normale weg...
Op de BB repository krijg ik de melding dat mijn iOS (6.1) namelijk niet ondersteund wordt...
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar goed, wachten op een update van Handsfree Control... |
|
||||
|
||||
De update voor Handsfree-Control is inmiddels beschikbaar voor de laatste iDevices + iOS.
Hier kan wat mij betreft een slotje op |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2e hands iphone | HDL | iPhone algemeen | 1 | 10-06-10 19:04 |
|
|