Keyboard voor iPhone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben opzoek naar een Keyboard zoals die van de Samsung S3, dus dat als je een letter kiest dat je al suggesties aangeboden krijgt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Keyboard voor iPhone
Ik ben opzoek naar een Keyboard zoals die van de Samsung S3, dus dat als je een letter kiest dat je al suggesties aangeboden krijgt om een woord te maken. De BlackBerry Z10 heeft die ook.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Octopus Keyboard betaalde tweak. Ik had het ook maar omdat die suggestie woorden het toch wat laat haperen vindt ik het niks.
|
||||
|
||||
Zonder jailbreak is dit sowieso niet mogelijk.....
Als je wel een jailbreak hebt uitgevoerd dan is er bijvoorbeeld "octopus keyboard" Octopus Keyboard (Preview) - YouTube
|
|||
|
|||
Sorry, was profiel vergeten aan te passen, hij is wel JB.
Oke, wil niet meteen betalen, eerst idd kijken of het lekker werkt. Bedankt. |
|
||||
|
||||
Ik gebruikte het op IOS5 en werkte prima, je moet er alleen even handigheid in krijgen.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Met handigheid bedoel ik, het swipen over het toetsenbord. Dat vergt enige oefening Zal hem zo eens proberen met IOS 6. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Blutooth extern keyboard voor iPhone | DonB | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 13-11-10 20:52 |
Ipad dock keyboard of wireless keyboard ? | ibert | iPad algemeen | 11 | 26-10-10 00:37 |
|
|