contacten outlook op SIMport discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb netjes alle contacten op de iphone (syncen met Itunes) gaat goed. Ze staan er netjes in. Hier en daar wat gewijzigd. Maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
contacten outlook op SIMport
Hallo,
Ik heb netjes alle contacten op de iphone (syncen met Itunes) gaat goed. Ze staan er netjes in. Hier en daar wat gewijzigd. Maar nu kijk ik op SIMport, daar staan ook nog eens alle contacten. Weet iemand een simpele oplossing om al die contacten op de SIMport te verwijderen. Alvast mijn dank! Willy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
SIMport is een programma die de contacten van je sim kaart kan uitlezen dus de contacten die je met SimPort ziet zijn jou sim contacten.
Met de iPhone kan je ze niet verwijderen maar als je de simkaart in een andere telefoon stopt kan je ze wel verwijderen maar ik zou dat niet doen aangezien het een soort backup is want als contacten van je computer en iphone verloren gaan heb je ze nog altijd op de simkaart staan. Verplaatst naar: Native iPhone-applicaties |
|
||||
|
||||
Citaat:
Oke weer wat geleerd. Harstikke bedankt voor je quick reply! Groeten, Willy |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: contacten naar pc (Outlook) | haarlem023 | iTunes | 1 | 17-11-09 17:28 |
contacten syncen outlook | Flock | iTunes | 0 | 20-10-09 12:19 |
Contacten synchroniseren met Outlook | arashrsf | iTunes | 11 | 08-02-09 17:24 |
simkaart contacten syncen via simport ? | dikkedonder | Jailbreak apps en thema's | 1 | 15-08-08 19:30 |
|
|