//

LS Glass [vertaald naar NL]

LS Glass [vertaald naar NL] discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ook deze vond ik wel mooi, dus wil ik die met jullie delen. Klik hier voor het bekijken van de review op YouTube ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-03-13, 14:23
Sjonster Sjonster is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 62
Standaard LS Glass [vertaald naar NL]

Beste mensen,

Ook deze vond ik wel mooi, dus wil ik die met jullie delen.




Klik hier voor het bekijken van de review op YouTube


Het enige dat ik gedaan heb zijn de engelse teksten (maanden/dagen) vertaald naar het Nederlands, dus alle credits gaan naar de originele maker (geen idee wie...).
Ik heb hem op mijn iPhone 4S, geen idee hoe en of hij op andere iPhone's,iPad's,iPod's werkt...

En ook deze pak uit je uit (.zip) en gooi het .theme bestand in var/stash/themes


Download LS Glass.theme
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-03-13, 20:55
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Mooi!! Ook geprobeerd, maar hij vult niet mijn hele lockscreen? En heb ook nog mijn eigen slider in beeld met cameraatje? Moet ik weer ook aanpassen, plaats?

Thanx voor de hulp...

Edit..Ik heb op youtube gezocht, maar ik heb denk ik een probleem met mijn macBook? Als ik locatie weer wil aanpassen, klik ik dus op lockbackground.html, bewerken, maar dan kan ik niks bewerken? Leeg veld? Dit is bij alle thema's die ik wil aanpassen?
__________________
You don't know what you've got untill it's gone....
  #3  
Oud 17-03-13, 00:59
Sjonster Sjonster is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 Bekijk bericht
Mooi!! Ook geprobeerd, maar hij vult niet mijn hele lockscreen? En heb ook nog mijn eigen slider in beeld met cameraatje? Moet ik weer ook aanpassen, plaats?

Thanx voor de hulp...

Edit..Ik heb op youtube gezocht, maar ik heb denk ik een probleem met mijn macBook? Als ik locatie weer wil aanpassen, klik ik dus op lockbackground.html, bewerken, maar dan kan ik niks bewerken? Leeg veld? Dit is bij alle thema's die ik wil aanpassen?

Niet hele lockscreen = denk ik omdat het plaatje van een iPhone 4 is... dus resolutie is anders...
camera heb ik ook, alleen geen slider... geen idee... ik heb niets gedaan om dat weg te krijgen... en background moet idd aangepast worden... probeer TextWrangler eens, mocht het niet lukken kan je ook je plaats doorgeven, zodat ik dat in het background bestand zet, overigens kwam ik er ook achter dat ik de tijd nog niet correct had aangepast... het is half 24uurs klok en half 12uurs.. ik heb hem inmiddels aangepast... dus ik hoor wel of ik hem opnieuw moet posten.

gr.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iNaturr LS Theme [vertaald naar NL] Sjonster Jailbreak apps en thema's 15 25-03-13 18:23
Glass Orb Theme GFfromMM Jailbreak apps en thema's 2 11-11-10 18:14
iphone 2g glass maken? bierdopj iPhone accessoires en onderdelen 0 15-02-10 18:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:41.