Safari Psycho Mod discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hierbij screenshots van mijn safari mod, ongeveer hetzelfde thema gevolgd van de Psycho MusicPlayer mod die nu beschikbaar is vanuit de ifoneguide.nl/exp repo. Deze zal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Safari Psycho Mod
Hierbij screenshots van mijn safari mod, ongeveer hetzelfde thema gevolgd van de Psycho MusicPlayer mod die nu beschikbaar is vanuit de ifoneguide.nl/exp repo.
Deze zal k samen uitbrengen gelijk met de MobileSMS app mod, omdat bij de sms app je toch niet veel kunt veranderen. hierbij :
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Psycho jij man, egt
|
|||
|
|||
voor welke firmware is het??
ziet er trouwens mooi uit. |
|
||||
|
||||
firmware 1.1.4 is deze.
@ Slodo : nie tijd voor eens update te doen? k zie dat jij nog op 112 met Hypersim zit? Die heb je dan ook niet meer nodig. |
|
||||
|
||||
en krijg je dan alleen die icoontjes die eronder staan en naast de url balk?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar ga ook meer veranderen van de standaard apps in je iphone, en dan komt er met de tijd een update uit ervan. Meer dan de controls kun je niet veranderen bij safari en sms, , de rest is other.artwork en je keyboard. Dan kun je ook genieten van al de software mods die nu overal uitkomen. Je weet gewoon nie meer wat kiezen. |
|
||||
|
||||
ja nou die icons eronder en naast de url balk vink wel vet wreed! en die zou ik ook wel willen installeren.
kwil wel me eigen keyboard houden ik zie wel ff wat het word, iig Psycho |
|
|||
|
|||
Citaat:
zodra ik op 1.1.4 zit download ik ze |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja daar ben ik van af, zodra ik heb geupgrade (hoop het morgen te doen)
maar weer ff ontopic. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb email verstuurd na Fresh van ifoneguide met de vraag. |
|
||||
|
||||
oke top, kwacht wel ff af dan word het hier tog wel gemeld
ene heb je me Installer gezien? hebt aangepast (ben alles aant aanpassen nu, khad altijd nog de modded customize, nu hebk customize 2.0) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
jep, idd nu past ut goed
|
|
||||
|
||||
croiman » Search » iPhoneFreakz , zou de safari, sms wallpaper controls ook hierbij komen?
|
|
||||
|
||||
99.9% zeker van wel
|
|
|||
|
|||
je bent vast lang bezig geweest? niet slecht, maar ik vind 't standaard safari browser mooier miss als je lettertype verandert dat het dan stakker wordt... succes
|
|
||||
|
||||
valt wel mee, uurtje ofzo???
k ga da in een pakketje steken, safari, sms en wallpaper browser controls. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Indrukwekkende iPhone-casemod: Croiman Psycho iPhone Mod | croiman | Ringtones en Wallpapers | 645 | 10-07-09 22:31 |
Probleem Psycho super prefs, customize en aanraakdetectie | Drinkyoghurt | Unlock [archief] | 6 | 22-06-08 18:27 |
|
|