Applicaites beveiligen met een wachtwoord discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds een maand een Iphone en hij staat natuurlijk al helemaal vol met apps. Geweldig apparaat. Ik heb al een hoop via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Applicaites beveiligen met een wachtwoord
Hallo,
Ik heb sinds een maand een Iphone en hij staat natuurlijk al helemaal vol met apps. Geweldig apparaat. Ik heb al een hoop via deze site kunnen vinden maar ben op zoek naar een applicatie om op bepaalde acties van de iphone (bijvoorbeeld het openen van een applicatie) een wachtwoord te kunnen zetten. Heeft iemand enig idee of er iets is waar ik dit mee kan doen, een andere vorm van beveiliging (hidden icon?) is natuurlijk ook oke. Alvast bedankt voor de ideeen en suggesties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
hidepod is wat je zoekt (ook via de search te vinden )
|
|
|||
|
|||
Hoi Dennis,
Ik had Hidepod inderdaad al gevonden maar deze stopt alle applicaties onder een wachtwoord en haalt de "gelockte" applicaties van je SB. Ik zal zeker hidepod nog een poging geven maar zocht iets waarmee ik het oorspronkelijke icoontje met een wachtwoord kon beveiligen. En het liefst per applicaite een ander wachtwoord. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zelf ook nog niet gevonden.
Iets zoals de sim unlock die je krijgt bij het opstarten lijkt me wel wat. Ik verwacht dat er wel iets ergelijks zal komen uit de SDK apps allemaal uit zijn, zoniet dan maak ik het wellicht zelf |
|
||||
|
||||
je kan ook een pincode en pascode erop doen...
is tog ook goed genoeg?? kan ook niemand ermeer inkomen! |
|
||||
|
||||
spoof ??? verbergen van de apps????
|
||||
|
||||
|
Labels |
applicatie, wachtwoord |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Extra beveiligen na een jailbreak | jerquin | Jailbreak | 2 | 09-02-11 23:11 |
Kan je je fotos op iphone met wachtwoord beveiligen? | orli | iPhone algemeen | 16 | 28-12-10 18:47 |
herkend gebruikersnaam een wachtwoord niet meer | marcel landman | iPhone algemeen | 1 | 15-06-09 23:50 |
applicatie beveiligen met een paswoord | macfreaker | Jailbreak apps en thema's | 3 | 27-06-08 23:04 |
|
|