apps verdwenen uit installer na her-unlock discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat installer vastliep tijdens een download heb ik iliberty opnieuw alles laten doen , en nu werkt me iphone weer perfect , alleen nu staan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Nadat installer vastliep tijdens een download heb ik iliberty opnieuw alles laten doen , en nu werkt me iphone weer perfect , alleen nu staan de geinstaleerde apps niet meer onder uninstall in installer , ze staan wel op het spring board en kan ze ook gebruiken
Hoe kan ik me apps terugkrijgen onder uninstall in installer? bij voorbaat dank |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() niemand ??
Als iemand het weet , please let me know , zou fijn zijn als ik me apps weer zie in installer |
|
||||
|
||||
![]() Hmm even proberen installer.app opnieuw te installeren
![]()
|
|||
|
|||
![]() Je hebt waarschijnlijk of een update i.p.v. een herstel in iTunes gedaan of een backup terug gezet toen de iphone opnieuw aangemeld werd bij iTunes. Ik denk dat je LocalPackages.plist waar je applicaties in staan, die je mbv de installer geinstalleerd hebt, leeg is.
Ik heb zelf ook soort gelijk probleem gehad maar dan na het openen van het betreffende bestand met MobileFinder. Daarna was het bestand ook leeg. Ik heb het opgelost door met winpwn een custom firmware te maken met alle applicaties die op mijn iPhone staan. Toen heb ik het bestand uit de custom firmware gekopierd naar mijn iPhone en alles was weer als van ouds ![]() Laatst gewijzigd door ControlSje; 04-06-08 om 15:10. |
|
|||
|
|||
![]() ik heb alles op nieuw gedaan en hij werkt nu weer goed .. thanks anyway
|
|
|||
|
|||
![]() Dat is ook een mogelijkheid
![]() Mooi dat alles weer werkt. |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle apps verdwenen?! | claudiavanbeeck | iPhone Apps | 10 | 24-05-11 04:31 |
Apps verdwenen | Ann1 | iPhone Apps | 4 | 23-12-10 16:45 |
iPhone 3GS: Unlock ineens verdwenen | thomas1 | Unlock | 5 | 14-01-10 15:48 |
verdwenen apps | hean | Archief | 1 | 25-10-09 13:28 |
Installer is verdwenen / kan sommige progs niet installeren | egbert | Jailbreak apps en thema's | 12 | 25-01-08 19:41 |
|
|