Klok op lockscreen fonts discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) bron: ?????????????????? ???!???? - iPhone ????? - WeiPhone??? iPhone??|iPod Touch??|???iPhone|iPhone?????? fonts download: http://www.weiphone.com/attachment.php?aid=88122 Met deze methode zijn 5 'geprepareerde' fonts te downloaden die de font ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Klok op lockscreen fonts
bron: ?????????????????? ???!???? - iPhone ????? - WeiPhone??? iPhone??|iPod Touch??|???iPhone|iPhone??????
fonts download: http://www.weiphone.com/attachment.php?aid=88122 Met deze methode zijn 5 'geprepareerde' fonts te downloaden die de font van je klok op de lockscreen vervangen. Unzip de fonts download en upload deze naar /System/Library/Fonts/Cache waar de orginele LockClock.ttf wordt overschreven (backup maken dus). Springboard restarten klaar! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zal ze ff proberen.
edit: heb je het zelf al geprobeerd? bij mij werkt het namelijk niet
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 04-06-08 om 00:12. |
|
||||
|
||||
Staat geinstalleerd bij mij Ik weet niet wat de beste methode is maar ik gebruik SMBprefs om opnieuw mijn thema te laden waarbij ook de klok font gelezen wordt. Helemaal uit en aanzetten werkt trouwens ook.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En dan nog steeds niks.... |
|
||||
|
||||
Bij mij werkt alles in 1 keer, alleen vind toch de orginele mooier
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nou ja dat vind ik dan weer jammer Er moet nog wel wat overblijven van de orginaliteit van de iPhone en Apple ...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
maar ik heb dus zo'n LockClock in /System/Library/Fonts/Cache gestopt. Dan iPhone rebooten (harde en zachte, allebei geprobeerd) maar ik krijg hem niet...? zou het kunnen komen omdat ik FontSwap erop heb? |
|
||||
|
||||
Jeps Deinstalleer dat maar eens, werkt ongetwijfeld. Mijn neefje speelt ook wat af met de iPhone en had hetzelfde probleem.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
edit: ik heb FontSwap verwijderd, toen zo'n LockClock erin gezet... wou niet, dus FontSwap opnieuw geinstalleerd en naar default gezet en ja hoor daar staat ie dan Ik heb die in Apple tijd, ik vind hem persoonlijk erg vet! Laatst gewijzigd door iMario; 04-06-08 om 17:08. |
|
||||
|
||||
laat es een screenie zien
|
|
||||
|
||||
ik gebruik nu de BrocaineDecade
|
|
||||
|
||||
Hij is leuk Ik vind de klok het gaafst, heb ik zelf ook.
|
|
||||
|
||||
geprobeerd en getest, maar k houd t wel bij Fontswap.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mijn Back up sturen van 1.1.4, want krijg iphone niet meer op springboard
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad analoge klok lockscreen | sander90 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 29-03-11 10:35 |
Keyboard fonts | freewillie999 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 09-02-11 00:12 |
Thaise fonts | Sabaai | iPad algemeen | 2 | 17-09-10 10:37 |
Fonts | milan13 | iPhone algemeen | 0 | 19-04-10 22:45 |
Achtergrond klok (Lockscreen) veranderen | Melle123 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 03-02-10 09:41 |
|
|