Klok op lockscreen fonts discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) bron: ?????????????????? ???!???? - iPhone ????? - WeiPhone??? iPhone??|iPod Touch??|???iPhone|iPhone?????? fonts download: http://www.weiphone.com/attachment.php?aid=88122 Met deze methode zijn 5 'geprepareerde' fonts te downloaden die de font ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() bron: ?????????????????? ???!???? - iPhone ????? - WeiPhone??? iPhone??|iPod Touch??|???iPhone|iPhone??????
fonts download: http://www.weiphone.com/attachment.php?aid=88122 Met deze methode zijn 5 'geprepareerde' fonts te downloaden die de font van je klok op de lockscreen vervangen. Unzip de fonts download en upload deze naar /System/Library/Fonts/Cache waar de orginele LockClock.ttf wordt overschreven (backup maken dus). Springboard restarten klaar! ![]() |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zal ze ff proberen.
edit: heb je het zelf al geprobeerd? bij mij werkt het namelijk niet ![]()
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 03-06-08 om 23:12. |
|
||||
|
||||
![]() Staat geinstalleerd bij mij
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
En dan nog steeds niks.... |
|
||||
|
||||
![]() Bij mij werkt alles in 1 keer, alleen vind toch de orginele mooier
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou ja dat vind ik dan weer jammer
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() maar ik heb dus zo'n LockClock in /System/Library/Fonts/Cache gestopt. Dan iPhone rebooten (harde en zachte, allebei geprobeerd) maar ik krijg hem niet...? zou het kunnen komen omdat ik FontSwap erop heb? |
|
||||
|
||||
![]() Jeps
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() edit: ik heb FontSwap verwijderd, toen zo'n LockClock erin gezet... wou niet, dus FontSwap opnieuw geinstalleerd en naar default gezet en ja hoor daar staat ie dan ![]() Ik heb die in Apple tijd, ik vind hem persoonlijk erg vet! Laatst gewijzigd door iMario; 04-06-08 om 16:08. |
|
||||
|
||||
![]() laat es een screenie zien
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik gebruik nu de BrocaineDecade
|
|
||||
|
||||
![]() Hij is leuk
![]() |
|
||||
|
||||
![]() geprobeerd en getest, maar k houd t wel bij Fontswap.
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kan iemand mijn Back up sturen van 1.1.4, want krijg iphone niet meer op springboard
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad analoge klok lockscreen | sander90 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 29-03-11 09:35 |
Keyboard fonts | freewillie999 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 08-02-11 23:12 |
Thaise fonts | Sabaai | iPad algemeen | 2 | 17-09-10 09:37 |
Fonts | milan13 | iPhone algemeen | 0 | 19-04-10 21:45 |
Achtergrond klok (Lockscreen) veranderen | Melle123 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 03-02-10 08:41 |
|
|