Is er een app om foto's direct vanuit de cameroll te exporteren naar Whatsapp? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb overal gezocht maar blijkbaar niet de juiste zoektermen gebruikt ofzo. Een collega van me gebruikt een Galaxy S4 en daar kun je direct ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is er een app om foto's direct vanuit de cameroll te exporteren naar Whatsapp?
Ik heb overal gezocht maar blijkbaar niet de juiste zoektermen gebruikt ofzo. Een collega van me gebruikt een Galaxy S4 en daar kun je direct een foto delen naar whatsapp vanuit z'n cameraroll. Dit leek mer erg hanidg, vandaar dit topic.
Heeft iemand een idee of er een app beschikbaar is die dit kan? alvast bedankt voor het meedenken, Tom. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's delen (whatsapp) gelijk vanuit filmrol, delen op facebook | Wiebstar | iPhone Apps | 14 | 29-05-13 19:19 |
iPhoto: veel foto's exporteren naar PC | jopth | Muziek, foto & video | 5 | 17-08-12 13:46 |
Windows: Foto's synchroniseren vanuit filmrol naar pc naar fotobibliotheek | Culo | iTunes | 7 | 10-09-11 20:07 |
foto mappen exporteren naar pc | mmols | Muziek, foto & video | 3 | 03-07-11 15:12 |
Windows: Contactpersonen exporteren vanuit Itunes | Amazon62 | iTunes | 3 | 24-07-09 09:53 |
|
|