THTouch komt vanavond uit! (zondag 8 juni 2008) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Pit, een Duitse student die al eventjes aan het werken was aan TexasHolde'mTouch heeft volgende statement op zijn site gemaakt: Code: Public Beta release tonight ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
THTouch komt vanavond uit! (zondag 8 juni 2008)
Pit, een Duitse student die al eventjes aan het werken was aan TexasHolde'mTouch heeft volgende statement op zijn site gemaakt:
Code:
Public Beta release tonight After a successful second private beta test, I'll release the first public beta tonight on the Installer. Stay tuned. June 8, 2008 EDIT: Het spelletje is inmiddels uit en je kan het downloaden op de volgende repo's: http://myrepospace.com/repo/Hunter http://modmyifone.com/installer.xml Laatst gewijzigd door tommehh; 09-06-08 om 15:42. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
altijd makkelijk als je de link vd website erbijzet,zodat andere het ook kunnen zien.
at your service Laatst gewijzigd door truckdiver; 08-06-08 om 16:59. |
|
|||
|
|||
dan moet je maar is rechtsonder in mijn post kijken waar er "Bron: ..." staat. Als je op dat blauwe klikt dan heb je je link
trouwens jouw link werkt niet |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
speciaal voor jou links gezet dan maar
|
|
||||
|
||||
Vanavond?!?!? Ik wacht nog ff tot morgen. Kijken wat er allemaal verteld wordt op de WWDC.
|
|
|||
|
|||
life volgen mogelijk~?
|
|
|||
|
|||
pff d8 dat het gisteren ging uitkomen misschien ik heb niet de juiste sources voor THTouch ofzo, maar kheb ook op google gezocht en niets gevonden...
weet er iemand al meer ofzo? |
|
||||
|
||||
Volgens mij is ie simpelweg nog niet te downloaden
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem gevonden en bij mij in de repo gezet.
Installeren op eigen risico, bij mij werkt hij perfect. |
|
|||
|
|||
even source aan updaten en dan downen
|
|
|||
|
|||
geinstaleerd maar nergens een icontje op springboard :S
|
|
||||
|
||||
Raar bij mij wel, mischien even springboard restarten.
|
|
|||
|
|||
heb de iphone gerestart maar nog steeds geen icoon toen met de repo van hunter en toen wel icoon :S
|
|
||||
|
||||
Dat klinkt goed.
Leuk spel btw. Wel even wennen aan de controls. |
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem helemaal geen icoon te vinden op mijn springboard
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
wat is jouw repo dan hunter?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
sorry niet gezien, bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe release juni 2008 | richardavalanche | Jailbreak apps en thema's | 1 | 06-05-08 15:43 |
|
|