THTouch komt vanavond uit! (zondag 8 juni 2008) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Pit, een Duitse student die al eventjes aan het werken was aan TexasHolde'mTouch heeft volgende statement op zijn site gemaakt: Code: Public Beta release tonight ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Pit, een Duitse student die al eventjes aan het werken was aan TexasHolde'mTouch heeft volgende statement op zijn site gemaakt:
Code:
Public Beta release tonight After a successful second private beta test, I'll release the first public beta tonight on the Installer. Stay tuned. June 8, 2008 EDIT: Het spelletje is inmiddels uit en je kan het downloaden op de volgende repo's: http://myrepospace.com/repo/Hunter http://modmyifone.com/installer.xml Laatst gewijzigd door tommehh; 09-06-08 om 15:42. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() altijd makkelijk als je de link vd website erbijzet,zodat andere het ook kunnen zien.
at your service Laatst gewijzigd door truckdiver; 08-06-08 om 16:59. |
|
|||
|
|||
![]() dan moet je maar is rechtsonder in mijn post kijken waar er "Bron: ..." staat. Als je op dat blauwe klikt dan heb je je link
![]() trouwens jouw link werkt niet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() speciaal voor jou links gezet dan maar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanavond?!?!? Ik wacht nog ff tot morgen. Kijken wat er allemaal verteld wordt op de WWDC.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() life volgen mogelijk~?
|
|
|||
|
|||
![]() pff d8 dat het gisteren ging uitkomen
![]() weet er iemand al meer ofzo? |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij is ie simpelweg nog niet te downloaden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hem gevonden en bij mij in de repo gezet.
![]() Installeren op eigen risico, bij mij werkt hij perfect. |
|
|||
|
|||
![]() even source aan updaten en dan downen
|
|
|||
|
|||
![]() geinstaleerd maar nergens een icontje op springboard :S
|
|
||||
|
||||
![]() Raar bij mij wel, mischien even springboard restarten.
|
|
|||
|
|||
![]() heb de iphone gerestart maar nog steeds geen icoon toen met de repo van hunter en toen wel icoon :S
|
|
||||
|
||||
![]() Dat klinkt goed.
Leuk spel btw. Wel even wennen aan de controls. |
|
|||
|
|||
![]() ik heb hetzelfde probleem helemaal geen icoon te vinden op mijn springboard
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() wat is jouw repo dan hunter?
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() sorry niet gezien, bedankt
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe release juni 2008 | richardavalanche | Jailbreak apps en thema's | 1 | 06-05-08 15:43 |
|
|