iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Apps met password beveiligen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/141804-apps-password-beveiligen.html)

rkltnk 16-07-13 22:48

Apps met password beveiligen
 
Hey mensen.

Ik wou net locktopus downloaden om mijn apps met pass te beveiligen maar die is niet voor ios6 probeer ik lockdown pro kan ik sbinfograbber nergens vinden wat je dus nodig hebt.

Iemand een alternatief ik kan namelijk niks vinden voor ios6 in cydia.

Mvg

hanske636 17-07-13 10:53

Applocker.

mrboolean 17-07-13 11:55

Ik gebruik zelf ook Applocker. Het is niet waterdicht, omdat je in de Settings app Applocker kan uitschakelen, maar het is voldoende om te voorkomen dat mensen even snel een app opstarten. De enige manier om het helemaal dicht te gooien is door ook je Settings app te locken, maar dat gaat wel irriteren na een tijdje.

hanske636 17-07-13 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mrboolean (Bericht 903951)
Ik gebruik zelf ook Applocker. Het is niet waterdicht, omdat je in de Settings app Applocker kan uitschakelen, maar het is voldoende om te voorkomen dat mensen even snel een app opstarten. De enige manier om het helemaal dicht te gooien is door ook je Settings app te locken, maar dat gaat wel irriteren na een tijdje.

Je hoeft niet de Settings app te vergrendelen.
AppLocker op zich kan je ook vergrendelen.

Bubbly 01-08-13 17:33

Ik gebruik gewoon Lockdown Pro. SBInfoGrabber wordt bij installatie automatisch geïnstalleerd (bij de legit versie) en is enkel zichtbaar voor mensen die zich in de Cydia instellingen als ontwikkelaar opgeven.

ikanos 03-01-14 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hanske636 (Bericht 903990)
Je hoeft niet de Settings app te vergrendelen.
AppLocker op zich kan je ook vergrendelen.

Hoe kan je applocker zelf ook vergrendelen

daveensannie 03-01-14 22:02

Er komt een tweak vandaag of morgen waarbij je je apps kan beveiligen dmv fingerprint 😀 dus niks codes maar gewoon app unlocken met je duim of vinger 👍

edit ! Zie net dat je voor IOS 6 bedoeld, dan gaat t voorgaande niet op

ikanos 03-01-14 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daveensannie (Bericht 943832)
Er komt een tweak vandaag of morgen waarbij je je apps kan beveiligen dmv fingerprint 😀 dus niks codes maar gewoon app unlocken met je duim of vinger 👍

edit ! Zie net dat je voor IOS 6 bedoeld, dan gaat t voorgaande niet op

Ik heb hem pas geupdate naar ios 7.04

Wally© 03-01-14 23:05

De nieuwe applocker ondersteunt nu ook touch-id voor de 5S...

Dus een app unlocken met vingerafdruk is dus mogelijk...

Gratis voor de huidige gebruikers...

0.99$ voor nieuwe users...

KK001 04-01-14 21:36

BioProtect, aanrader voor de 5S gebruik hem zelf ook

Hallieknar 04-01-14 21:59

BioProtect is id een aanrader:)

Bubbly 05-01-14 07:40

Is wel duurder en lijkt minder functionaliteit te bieden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:56.