Apps met password beveiligen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen. Ik wou net locktopus downloaden om mijn apps met pass te beveiligen maar die is niet voor ios6 probeer ik lockdown pro kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apps met password beveiligen
Hey mensen.
Ik wou net locktopus downloaden om mijn apps met pass te beveiligen maar die is niet voor ios6 probeer ik lockdown pro kan ik sbinfograbber nergens vinden wat je dus nodig hebt. Iemand een alternatief ik kan namelijk niks vinden voor ios6 in cydia. Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Applocker.
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik zelf ook Applocker. Het is niet waterdicht, omdat je in de Settings app Applocker kan uitschakelen, maar het is voldoende om te voorkomen dat mensen even snel een app opstarten. De enige manier om het helemaal dicht te gooien is door ook je Settings app te locken, maar dat gaat wel irriteren na een tijdje.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
AppLocker op zich kan je ook vergrendelen. |
|
||||
|
||||
Ik gebruik gewoon Lockdown Pro. SBInfoGrabber wordt bij installatie automatisch geïnstalleerd (bij de legit versie) en is enkel zichtbaar voor mensen die zich in de Cydia instellingen als ontwikkelaar opgeven.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Er komt een tweak vandaag of morgen waarbij je je apps kan beveiligen dmv fingerprint 😀 dus niks codes maar gewoon app unlocken met je duim of vinger 👍
edit ! Zie net dat je voor IOS 6 bedoeld, dan gaat t voorgaande niet op |
|
|||
|
|||
Ik heb hem pas geupdate naar ios 7.04
|
|
||||
|
||||
De nieuwe applocker ondersteunt nu ook touch-id voor de 5S...
Dus een app unlocken met vingerafdruk is dus mogelijk... Gratis voor de huidige gebruikers... 0.99$ voor nieuwe users...
|
|||
|
|||
BioProtect, aanrader voor de 5S gebruik hem zelf ook
|
|
|||
|
|||
BioProtect is id een aanrader
|
|
||||
|
||||
Is wel duurder en lijkt minder functionaliteit te bieden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps beveiligen | dannyvdb1997 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 15-07-12 11:16 |
apps beveiligen | seminifeer | iPad Apps | 2 | 21-01-12 15:19 |
Beveiligen kopen apps | Miro68 | iPhone Apps | 8 | 19-01-11 23:07 |
router password ge-reset, iPhone heeft geen optie password aan te passen | Flex123 | Wi-Fi | 2 | 18-05-10 09:41 |
Apps beveiligen | happy86 | Archief | 2 | 22-10-09 18:55 |
|
|