[EK 2008] Livescores discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Jawel, uitgerekend komende vrijdag moet ik naar een verplicht etentje. Nu zal ik waarschijnlijk het voetbal moeten missen. Maar ik heb een iPhone en ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[EK 2008] Livescores
Jawel, uitgerekend komende vrijdag moet ik naar een verplicht etentje. Nu zal ik waarschijnlijk het voetbal moeten missen. Maar ik heb een iPhone en ik wil het EK kunnen volgen.
Wat zou een goede optie zijn? Die EK app werkt niet helemaal lekker. Daar zie je geen livescores op. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
die van iSpazio zelf is al een stapje verder en die werkt volgens mij wel.
|
|||
|
|||
die van ispazio geeft idd geen eens highscore weer, zoek jij yrouwens naar een applicatie waarvoor je internet nodig hebt? Anders kan je gewoon op internet kijken, zo niet dan is een sms dienst misschien een oplossing.
|
|
||||
|
||||
Je kan je op Twitter abonneren op verschillende accounts die SMSen sturen met de scores...
|
|
||||
|
||||
via ihome zijn live scores te zien, incl. stats
|
||||
|
||||
idd Via Sossie zijn .app kun je een hoop zien.
Wil je meer sport uptodate dan moet je iScores installen. Persoonlijk prefer ik iHome omdat dit meer op mijn interesse is gericht. Tipje, install EK2008 via de iPhoneclub repo om een mooie .app om te hebben met de meeste info. Geen live scores maar wel elke speeldag een update. Laatst gewijzigd door Hunter; 10-06-08 om 03:15. |
|
||||
|
||||
Credits given where credits due: het is de repo van iFoneguide, niet van iPhoneclub
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Werkt prima dit progie Gebruik het zelf ook
|
|||
|
|||
Ik heb net ook even iHome geinstalleerd en werkte goed.
Net wou ik het weer op starten alleen er stond dat hij geen connection kon vinden, terwijl die er wel duidelijk is. Eventjes opnieuw installeren . |
|
|||
|
|||
www.livescore.com geeft 3x per minuut een up-to-date commentaar op elke EK wedstrijd. Geschreven en dus ideaal voor de iPhone!
|
|
||||
|
||||
zeer goede bron voor een iPhone site
|
|
|||
|
|||
Pardon? Wat bedoel je? Met GPRS gaat het prima hoor. Op www.belgiumsoccer.be heb ik ook regelmatig voetbalwedstrijden live gevolgd op een pagina die 2x per minuut werd ververst. Bij zulke tekstjes is dat prima te doen.
|
|
||||
|
||||
Dat is het em juist! Goede info, compleet en up to date. Een prima bron om een iPhone geoptimaliseerde site voor te maken! Waardoor het nog toegankelijker wordt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lowlands 2008 op iPhone | daaf85 | iPhone Apps | 3 | 24-08-08 20:21 |
iTour de France 2008 | JWPSV | iPhone Apps | 9 | 16-07-08 22:03 |
[Band] EK 2008 | doublejb | Jailbreak apps en thema's | 11 | 10-06-08 22:59 |
Keynote 2008 | sossienl | Archief | 44 | 15-01-08 21:11 |
|
|