iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Wallpaper is niet te veranderen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/14345-wallpaper-niet-veranderen.html)

DutchSecret 11-06-08 00:57

Wallpaper is niet te veranderen
 
Goedendag,

Ik heb een probleem met mijn iPhone 8GB. Het is me nu eindelijk gelukt om mijn thema te veranderen. Maar ik kan mijn lockscreen wallpaper en mijn wallpaper in mijn summerboard niet veranderen. Ik kan de lockscreenwallpaper alleen veranderen bij Customize met een andere wallpaper van een ander thema. Als ik bijv. een foto als achtergrond selecteer, blijft mijn oude achtergrond staan. Ook met een normale achtergrond bij het summerboard heb ik nooit succes gehad. Wat ik ook doe of instel, het blijft een zwarte achtergrond. Terwijl ik dit ook bij Customize heb geprobeerd te veranderen. Ik wil gewoon de achtergrond van het thema als achtergrond.

Iemand enig idee hoe ik dit oplos?
Alle rechten staan goed, ik zou verder niet weten wat het zou kunnen zijn.

S.A.F 11-06-08 01:01

Kijk met de applicatie SMBPrefs eens naar Theme Wallpaper ON/OFF. Wellicht is dat wat je bedoelt. Succes.

DutchSecret 11-06-08 11:42

Ookal geprobeerd. Achtergrond blijft zwart.. Bedankt voor de reactie iniedergeval.

S.A.F 11-06-08 13:23

Bij mij (verslaafd aan de 1.1.1 firmware) horen de themes hier thuis:

var/root/Library/SummerBoard/Themes

De wallpaper die bij een bepaalde theme hoort plaats je in een fotomap. Hetzelfde zoals je doet als je bijv. "Vakantie Frankrijk 2007" op je iPhone wil zetten. Nu maak je dus bijv. een mapje met "iPhone wallpapers". Deze synchroniseer je met iTunes zodat ze op je iPhone komen te staan. Vervolgens selecteer je met SMBPrefs je theme, en via Photos --> iPhone Wallpapers kies je je wallpaper. Eventueel even rotzooien met SMBPrefs (wallpaper theme on/off, wallpaper on/off, etc.).

Zorg dat als je de themes met (bijvoorbeeld) WinSCP naar je iPhone verplaatst dat de structuur er zoals hieronder uit komt te zien. De theme Grafitti ziet er bij mij als volgt uit. Een mapje Grafitti staat in de Themes map, met in het mapje grafitti een mapje Icons, één wallpaper.png bestand, etc:

http://img143.imageshack.us/img143/2775/15900883tx1.png

Amore 11-06-08 18:05

Dit heb ik ook wel eens.
Als je veel dingen veranderd m.b.v. customize of summerboard dan kan je achtergrond wel eens zwart worden.
Eerst natuurlijk wel alles nachecken of de wallpaper wel ingesteld is.
En dan je iphone helemaal uitzetten, en weer inschakelen.
(dus niet ''restart springboard'')

S.A.F 11-06-08 18:31

Gelukt DutchSecret?

croiman 11-06-08 20:06

Blijkbaar nog iemmand met dat probleem : https://forum.iculture.nl/f22/i...tml#post125863

croiman 11-06-08 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.A.F (Bericht 125767)
Bij mij (verslaafd aan de 1.1.1 firmware) horen de themes hier thuis:

var/root/Library/SummerBoard/Themes

Bij 1.1.32 en 1.1.4 staan die ergens anders, dus is hij met jou info niks.

Bij 1.1.4 firmware staan deze in

var/Mobile/Library/Summerboard/Themes/

Spooky 12-06-08 13:50

Hoi, ik heb inderdaad zelfde probleem, kan in Customize en/of Summerboard geen wallpaper meer veranderen, terwijl ik dat tot gisteren gewoon wel kon vanuit mijn foto bibliotheek op mijn Iphone, in zowel expert instellingen als vanuit de fotobilbiotheek zelf, ik heb al geporbeerd om Customize en Summerboard te re-installeren, en vias bos prefs de Permissions te fixen.

Graag een uitleg van wat we fout doen of gedaan hebben.


SPOOKY

PauluS87 13-06-08 09:15

En als je customize modded gebruikt? Bij mij werkt customize 2.0 niet even goed als customize modded, zal wel aan mij liggen...

Spooky 13-06-08 11:26

waar haal ik Customize Modded vandaan aub ???


Spooky

HuibJan 24-07-08 16:03

De bovengenoemde problemen heb ik sinds vandaag ook. Ik kan me wallpaper niet meer veranderen. Heb ook met die customize de aston martin erop gezet en alles doet het behalve de wallpaper. Wat kunnen we het beste doen om ook wallpapers erbij te kunnen kiezen?

HuibJan 24-07-08 16:07

Ik heb het gevonden. Ga naar customize....theme browser....kies je theme...apply only....system images en wallpaper...

dan moet hij als je wallpaper ingesteld staan!!!

Succes

HuibJan 24-07-08 16:21

Sorry dacht dat hij het deed maar ben nu weer terug bij af!

HuibJan 24-07-08 17:19

Achtergron is inmiddels niet meer zwart en volgens theme ingesteld. Nu nog de lockscreen wallpaper aanpassen. Iemand een idee?????

bobby68 24-07-08 18:19

ga naar customize...dan customize images/sounds dan tik je wallpaper aan en vervolgenskrijg je lockscreenwallpaper en wallpaper te zien...druk lsw in en je ziet als het goed is veel gedownloade thema's staan incl. de originalbackup!! wil je een van die thema's als wallpaper of beginscherm hebben dan druk je op een thema en vervolgens apply,daarna close.
ga terug naar summerboard druk op theme daarna op customize staat als het goed is al aangevinkt...toch drukken daarna je homebutton indrukken,en je ziet het draaiende rondje in het midden...gaat daarna uit en als je hem weer aanzet zit als het goed is je geselecteerde wallpaper erop..

succes!!! laat mee even weten????

bobby

HuibJan 24-07-08 19:25

hoi bobby.

bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het al via een andere weg gedaan en het is inmiddels na een hoop puzzelen gelukt. Ik heb via winscp de lock gedelete en zodoende kan ik nu mijn eigen wallpapers instellen op de themes. Top dus.

groeten

HuibJan 24-07-08 19:26

maar bobby wat jij zei klopt niet. Wanneer ik naar lsw ga staan de gedownlaode themes er niet tussen. Vandaar dat ik het via winscp heb gedaan!

gr

raptile 02-08-08 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HuibJan (Bericht 152493)
hoi bobby.

bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het al via een andere weg gedaan en het is inmiddels na een hoop puzzelen gelukt. Ik heb via winscp de lock gedelete en zodoende kan ik nu mijn eigen wallpapers instellen op de themes. Top dus.

groeten

Ik zou graag willen weten waar je dze lock hebt weg gehaald.
Ik krijg mijn lockedscreen wallpaper niet goed.
ik heb nu een appeltje in beeld maar wil mn eigen wallpaper als mn scherm gelockt is.

Alvast bedankt!

z-nyx 03-08-08 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raptile (Bericht 159059)
Ik zou graag willen weten waar je dze lock hebt weg gehaald.
Ik krijg mijn lockedscreen wallpaper niet goed.
ik heb nu een appeltje in beeld maar wil mn eigen wallpaper als mn scherm gelockt is.

Alvast bedankt!


Lezen : https://forum.iculture.nl/f22/i...tml#post125863


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:23.