Standby wallpaper niet te veranderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik op 1.1.4 zit heb ik een probleem om de wallpaper van het standby scherm te veranderen. Dit is simpelweg onmogelijk via de normale ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Standby wallpaper niet te veranderen
Sinds ik op 1.1.4 zit heb ik een probleem om de wallpaper van het standby scherm te veranderen.
Dit is simpelweg onmogelijk via de normale weg. Dus settings>wallpaper en dan iets als wallpaper setten. Hij blijft gewoon onveranderd. Een vriend van me heeft hetzelfde probleem. Ik verdenk zelf mijn iphone ervan dat hij misschien de oude bestandsstructuur van 1.1.2 heeft behouden als extra (voor zover ik kon zien). Die vriend van me had ook die Nate's softupgrade gebruikt voor 1.1.3 en daar was dit al duidelijk. Misschien dat er iemand met me mee kan denken. Of dat in ieder geval iemand kan zeggen dat hij in 1.1.4 wel gewoon zijn wallpaper van het standby scherm kan aanpassen of ook niet?
Het grootste voetbalforum van Nederland Laatst gewijzigd door Nikooos; 02-03-08 om 17:52. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij mij werkt het gewoon goed. Je kunt eventueel kijken dat de map Wallpapers in Library de goede rechten heeft. Ook kun je in var-mobile-library kijken of dat daar het bestand LockBackground staat. Dit is namelijk de wallpaper die je als standby wallpaper hebt.
|
||||
|
||||
Die map heeft gewoon goede rechten (775) en in var>mobile>library staat inderdaad die LockBackground,jpg welke inderdaar mijn standby wallpaper is. Natuurlijk kan ik dat dan wel via ssh aanpassen, maar dat is niet ideaal natuurlijk.
Toch nog even verder zoeken blijkbaar |
|
||||
|
||||
Heb je toevallig iswitcher geinstalleerd staan ?
Daarmee heb ik problemen (gehad) en kon toen ook de wallpaper niet meer veranderen.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Nope.. iSwitcher heb ik er niet bij staan.
Vreemde is dat die vriend het dus ook had op 1.1.3 bedenk ik me net (ik niet voor zover ik herinner) Hij ging namelijk mede naar 1.1.4 om dit op te lossen. Beetje gek verhaal wordt het zo.. |
|
|||
|
|||
al een oplossing hier voor ?
ik zit ook op 1.1.4 en heb dit probleem ook sinds kort Het heeft altijd goed gewerkt maar nu ineens niet meer ? |
|
||||
|
||||
Ik zou je iphone even pwnen, ben je meteen van al die problemen af...
|
|
|||
|
|||
ha ha nog nooit van gehoord
moet ik toch echt opzoeken , bedankt |
|
|||
|
|||
dat pwnen is puur voor unlocken wat ik begrijp ? Maar dat is natuurlijk al gebeurt , ook heeft het altijd gewerkt en nu in 1 keer niet meer , erg vaag
|
|
||||
|
||||
Opnieuw unlocken cardwizard iLiberty werkt daar ook voor.
|
|
|||
|
|||
moet dat wel vaker opnieuw ?
|
|
|||
|
|||
ik heb trouwens geen Mac , heb net bootneuter gedraaid maar dar heeft ook geen effect
|
|
||||
|
||||
nog eens jailbreak toepassen. en heb je summerboard erop staan? Zoja, zet dan wallpaper af bij summerboard, twee mogelijkheden hier.
nog iemand met dat probleem blijkbaar : https://forum.iculture.nl/f8/ap...tml#post126044
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM. Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more. Laatst gewijzigd door croiman; 11-06-08 om 21:06. |
|
|||
|
|||
Probeer is in var>mobile>library het bestand "LockBackground" te deleten
En dan een Wallpaper kiezen op je iPhone. Heeft bij mij gewerkt |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als ik de LockBackground vervang in var>mobile>library dan worden beide (lees: LockBackground/achtergrond) verandert maar niet mijn LockB....jpg/png.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik wil daar een ander plaatje voor hebben.. |
|
||||
|
||||
Oplossing wat voor mij hielp: Zet de permissies op 777 van de lockbackground.jpeg
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Maak verbinding met je iphone via WinSCP
Zoek je Lockbackground.jpeg op ; var>mobile>library Rechtermuisknop Properties (zie onder) Permissions Octal: 0777 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Thema wallpaper veranderen | joelta | Jailbreak apps en thema's | 0 | 19-10-10 16:59 |
kan mn wallpaper niet veranderen | wietley | Jailbreak apps en thema's | 3 | 08-08-10 18:28 |
Wallpaper automatisch veranderen | baart | Jailbreak apps en thema's | 2 | 28-09-09 17:51 |
Kan wallpaper niet veranderen | Eindbaas | Jailbreak apps en thema's | 6 | 03-10-08 18:04 |
Wallpaper is niet te veranderen | DutchSecret | Jailbreak apps en thema's | 19 | 03-08-08 12:56 |
|
|