geen pictogrammen meer in beeld na instalatie van programma discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi mensen ik heb een programma van bigboss gedownload en nu heb ik nergens meer pictogrammen in beeld alles is leeg als ik hem van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen pictogrammen meer in beeld na instalatie van programma
hoi mensen ik heb een programma van bigboss gedownload en nu heb ik nergens meer pictogrammen in beeld alles is leeg als ik hem van toetsen blok haal wie weet wat er aan de hand is???????????????
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welk programma van bigboss ? Kan je deze dan zien ? Waarschijnlijk heb je bosprefs geinstalleerd en heeft deze uw iconen verborgen. Probeer deze te starten en dan kan je de iconen terughalen.
|
|
|||
|
|||
nee want alles is weg dus ik denk dat ik hem weer op nieuw moet laten jailbraken
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had het zelfde probleem enje moet hem opnieuw restore... pff ik wordt gek van die iphone heb hem nou al minimaal 10 keer gerestored
Laatst gewijzigd door Tommyf16; 14-08-08 om 15:22. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone niet meer aan/geen beeld | midego | iPhone algemeen | 20 | 14-12-12 22:01 |
Geen beeld meer op iPhone | JanR | iPhone algemeen | 4 | 27-02-10 11:56 |
Geen beeld meer | BramDerksen | iPhone algemeen | 2 | 07-05-09 18:50 |
Geen sms-berichten meer in beeld! | Roadrash | Archief | 4 | 15-08-08 11:08 |
Geen tijd meer in beeld | joostje18 | iPhone algemeen | 1 | 14-05-08 18:34 |
|
|