Witte puntjes andere kleur geven op Springboard discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe ik de puntjes op het springboard een andere kleur kan geven zodat ik ze zwart kan maken zodat ik ze niet zie. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Witte puntjes andere kleur geven op Springboard
Weet iemand hoe ik de puntjes op het springboard een andere kleur kan geven zodat ik ze zwart kan maken zodat ik ze niet zie. Vind ze er maar irritant uit zien en ik weet heus wel dat er nog een pagina achter zit.
Dan ziet mijn eerste pagina er gewoon lekker normaal uit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Interessante vraag. Al wil ik het net andersom. Ik heb een witte background en ik wil de puntjes juist wel zien. (Ieder zijn ding)
Maar we hebben hetzelfde uitgangspunt in ieder geval. Ik zal eens een beetje rondzoeken.
|
||||
|
||||
Deze ga ik volgen, wil ik ook wel weten.
|
|
||||
|
||||
dit moet doenbaar zijn nog niemand die weet hoe je de puntjes
van kleur moet veranderen.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand al wat gevorderd? Ik heb ff in mijn iphone file system zitten browsen maar niks wat er op lijkt.
|
|
||||
|
||||
en al iemand gevonden? ik kan ze iig ook niet vinden
|
|
|||
|
|||
interessante vraag
|
|
|||
|
|||
hoi ik heb de puntjes in het blauw staan (zie bij mijn profiel voor foto's)
ik weet wel niet hoe dat je de kleur kan aanpassen maar de puntjes zitten volgens mij in de other.artwork file en ik heb hier wel een sticky van gezien op het forum hoe je dit kan aanpassen. veel succes en hoop dat je er wat aan hebt |
|
||||
|
||||
de puntjes zitten idd in de Other.artwork het is: Other-ver113_194 en Other-ver113_195 (voor fw 1.1.4)
|
|||
|
|||
En voor FW 2.0 en 2.01 zijn het in Other.artwork de bestanden met de nummers 266 en 267. Je moet ze niet helemaal doorzichtig maken, want dan verschijnen ze als fel witte puntjes op je Springboard. Maar achteraf 'beschilderen' met zwarte verf met 1% opaciteit, dan zijn ze echt niet zichtbaar op welke achtergrond dan ook.
|
|
||||
|
||||
ben aan het zoeken
maar waar zit Other.artwork weer in |
|
|||
|
|||
Bij mij staat het onder System/Library/Frameworks/UIKit.framework .
|
|
||||
|
||||
kan ik hem niet onder vinden
laat maar ben blind :X Laatst gewijzigd door Haagze sf2; 14-08-08 om 16:56. |
|
|||
|
|||
Hij staat er echt.
Laatst gewijzigd door tonhaarmans; 14-08-08 om 17:39. |
|
||||
|
||||
zei toch laat maar ben blind
had hem al gevonden alleen begrijp het niet helemaal is er niet iemand die die other artowork voor me wil uploaden van 2.01 met enkel die puntjes in het zwart? mijn dank zou erg groot zijn |
|
|||
|
|||
Ik heb op RapidShare Webhosting + Webspace een Other.artwork-bestand gezet met doorzichtige puntjes. Laat me even weten of het werkt.
|
|
||||
|
||||
yes werkt perfect dankje
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Witte puntjes in scherm iPhone 4 | ruudcnl | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 18:03 |
Kleur letters Springboard en Dock Icons | SoundForge | Jailbreak apps en thema's | 6 | 22-06-11 21:29 |
Font kleur @ SpringBoard | Ozjifu | Archief | 1 | 19-02-09 09:45 |
iPhone in andere kleur bij Colorware | Tjakka | Koopinformatie Nederland | 16 | 28-02-08 14:34 |
|
|