iPhone in andere kleur bij Colorware discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier Colorware net mn customized 16 gig iPhone besteld ......he ja je leest t goed !! betaald via PayPal en helemaal in mn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone in andere kleur bij Colorware
Ik heb hier Colorware net mn customized 16 gig iPhone besteld ......he ja je leest t goed !! betaald via PayPal en helemaal in mn eigen kleurtjes !! in totaal voor $ 690 is ongeveer € 465 ...
Zal jullie op de hoogte houden van de zending, kreeg een mail dat levertijd ongeveer 3 weken zal zijn! Zou een stunt zijn om zo te bestellen en nog in je eigen kleurtjes ook! Keep u posted |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je de kleuren goed uitzoekt kan het best mooi worden!
Met welk materiaal doen ze het zodat je iPhone mooi blijft?
|
|||
|
|||
Hmm ziet er leuk uit. Welke kleuren heb je gekozen?
Ik denk trouwens dat het gewoon gespoten wordt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ai ai dat moet machtig mooi worden. Show tha picture als hij er is .
Boven op de prijs die je aan colorware betaald komt ook nog de doane kosten enzo? |
|
||||
|
||||
Citaat:
staat bij dat ze niet internationaal verzenden |
|
|||
|
|||
Dat zal eraan liggen hoe goed de douane oplet
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan het gewoon naar je myus laten verzenden, en dan naar NL. Wordt wel duurder met al die kosten erbij. Achterkant metallic zwart, lijkt me wel machtig mooi. En dan gelijk ook de dock natuurlijk edit: vibe duo headphone (black) dr bij, en dan gelijk een mooie set (wel duurder dan via apple.com naar myus. Vergelijkbare prijzen als via ebay). |
|
|||
|
|||
Ziet er stoer uit
|
|
|||
|
|||
staat toch echt op mn order "You will be contacted with the international shipping options"
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
zoveel te beter als het lukt nr het buitenland
heb ook eentje laten natellen en kwam op 720 dollar uit 16gb alles wit,alleen appeltje rood metalic en oortjes ook rood zal er maar even mee wachten |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nee ook teveel bling bling voor mij
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Witte puntjes andere kleur geven op Springboard | Arcadium | Jailbreak apps en thema's | 17 | 14-08-08 18:36 |
|
|