Geen beeld meer op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een tijdje geleden mijn iPhone laten vallen en nu werkt het beeld niet meer. Het geluid en het touchscreen nog wel, want ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen beeld meer op iPhone
Hallo,
Ik heb een tijdje geleden mijn iPhone laten vallen en nu werkt het beeld niet meer. Het geluid en het touchscreen nog wel, want ik kan hem ontgrendelen en dan hoor ik het geluidje. Maar ik krijg geen beeld. De iPhone bevat nog geen enkele kras dus ik zou hem liefst gewoon maken. Ik heb hier ook al wat discussies doorspit maar deze zijn niet gelijkwaardig aan mijn probleem. Nu, op google heb ik ook gezocht en daar vond ik dat het display/LCD misschien stuk is? Klopt dit? En weet iemand dan ook of ik het zelf kan maken of niet? Alvast bedankt Jan Edit: Het is niet mijn iPhone 3GS maar mijn iPhone 3G !
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zou eerst maar eens proberen te herstellen.
|
|
||||
|
||||
Dus de Powerknop en Homebutton tegelijk indrukken?
|
|
||||
|
||||
Aansluiten aan iTunes en herstellen drukken. Wat jij wil doen is een harde reset en dat mag je gerust ook eens doen voor dat je gaat herstellen.
|
|
||||
|
||||
Aah ok, bedankt.
En als dat niet moest werken? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone niet meer aan/geen beeld | midego | iPhone algemeen | 20 | 14-12-12 22:01 |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
Geen beeld meer | BramDerksen | iPhone algemeen | 2 | 07-05-09 18:50 |
Geen sms-berichten meer in beeld! | Roadrash | Archief | 4 | 15-08-08 11:08 |
Geen tijd meer in beeld | joostje18 | iPhone algemeen | 1 | 14-05-08 18:34 |
|
|