iphone 3GS in DFU-loop :S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Help, mijn iphone 3GS zit vast in een DFU-loop! Ik zit op firmware 3.1.2 maar kan niet update naar 3.1.3 want dan ben ik unlock ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3GS in DFU-loop :S
Help, mijn iphone 3GS zit vast in een DFU-loop! Ik zit op firmware 3.1.2 maar kan niet update naar 3.1.3 want dan ben ik unlock kwijt. Kan ook niet herstellen naar 3.1.2 want heb mijn shsh on-file niet in cydia opgeslagen (was er volkomen niet van op de hoogte )
Dus moet ik nu een manier vinden om uit mijn dfu-loop te gaan zonder dat ik moet herstellen want dat is geen optie!! Iemand een interessant idee want ik zit zonder en heb geen goesting om een half jaar of langer met een extra dure ipod touch rond te lopen :S HELP HELP! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Home knop en power knop ~20 sec inhouden?
En dan gewoon aan (werkt bij mij) Laatst gewijzigd door herojohan; 27-02-10 om 12:08. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
DFU Loop! | kaasdebaas | Jailbreak | 5 | 31-03-11 12:10 |
iPhone: recovery loop iphone 3gs | jvh89 | Jailbreak | 4 | 31-01-11 17:21 |
iPad: iPad DFU Loop | iPatrick101 | Jailbreak | 2 | 09-01-11 14:49 |
iPhone: HELP! Spirit2pwn icm nieuwe bootrom (DFU LOOP) | wzzly | Jailbreak | 34 | 15-07-10 15:13 |
Krijg iPhone niet in restore of DFU - Loop bij opstarten. | noalert | iPhone algemeen | 0 | 19-05-10 16:05 |
|
|