DFU Loop! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn telefoon (3Gs) zit in een DFU loop en krijg hem er met geen enkele mogelijkheid of applicatie meer uit Beeld blijft gewoon zwart. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
DFU Loop!
Hallo,
Mijn telefoon (3Gs) zit in een DFU loop en krijg hem er met geen enkele mogelijkheid of applicatie meer uit Beeld blijft gewoon zwart. Ik kan alleen via Tinyumbrella SSH openzetten en via iTunes een restore doen maar hij boot niet. Let op! hij zit NIEt in recoverymode maar in DFU en daar komt hij dus niet uit! Iemand?! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
home+power ff tijdje indrukken als je ssh verbinding heb druk in terminal reboot
|
|||
|
|||
Sorry is heb geen SSH mogelijkheid maar TSS stond er in die TinyUmbr. Hij zal wel geen IP hebben ook nu
|
|
|||
|
|||
Hij boot helemaal niet, dus ook geen geluiden? of is je scherm overleden?
.Jeroen |
|
|||
|
|||
Is inmiddels opgelost, maar lukte alleen door te upgraden naar 4.3.1 ?! Inmiddels ander toestel
|
|
||||
|
||||
Fijn dat het is opgelost.
Slotje dan maar.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad DFU Loop | iPatrick101 | Jailbreak | 2 | 09-01-11 14:49 |
iPhone: HELP! Spirit2pwn icm nieuwe bootrom (DFU LOOP) | wzzly | Jailbreak | 34 | 15-07-10 15:13 |
loop | Mil | iPhone algemeen | 0 | 12-06-10 10:56 |
Krijg iPhone niet in restore of DFU - Loop bij opstarten. | noalert | iPhone algemeen | 0 | 19-05-10 16:05 |
iphone 3GS in DFU-loop :S | mMoRpHeXx | iPhone algemeen | 1 | 27-02-10 12:05 |
|
|