Ik ben nieuw op het forum, maar heb eens rondgekeken en denk niet dat er al een discussie loopt over dit specifieke probleem. Als dit toch het geval moest zijn alvast mijn excuses...
Ik heb gisteren een iphone 3g overgekocht van iemand die perfect werkte met firmware 3.1.3 en de snowbreeze jailbreak. Al zijn instellingen etc. stonden echter nog op het toestel en ik wou gewoon terug van nul beginnen en opeens ook die jailbreak er voorlopig afhalen om te zien hoe alles in zijn oorspronkelijke staat eruit ziet. Ik ben echter een absolute beginneling wat betreft iphone en ik heb bij reset 'erase all content and settings' geselecteerd met de gedachte dat het toestel dan naar fabrieksfirmware terug gezet zou worden. Fout gedacht natuurlijk; de iphone zou worden terug gezet naar 3.1.3 firmware met snowbreeze jailbreak op deze manier. Dit leid ik af uit de sneeuwvlok die op mijn scherm verschijnt bij het booten. En zo kom ik bij het eigenlijke probleem:
het toestel doet nu niets anders meer dan booten, sneeuwvlok tonen gedurende enkele minuten, uitvallen, terug herstarten, terug logo tonen voor paar minuten, uitvallen, enzovoort.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Ik heb dit ding slechts een paar uur en het is misschien al kapot, zeer frustrerend....