restore naar Ios4 en notities discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb zojuist een restore naar ios 4 gedaan. Natuurlijk alles weer opnieuw instellen e.d. eman een idee he ik mijn gemaakte notities weer kan benaderen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
restore naar Ios4 en notities
Heb zojuist een restore naar ios 4 gedaan. Natuurlijk alles weer opnieuw instellen e.d.
eman een idee he ik mijn gemaakte notities weer kan benaderen ?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet je reservekopie terugzetten. Ik dacht dat dit wel mogelijk was als je de GM draait.
|
|
|||
|
|||
helaas werkt niet .......... :-((
Laatst gewijzigd door beezer; 11-06-10 om 20:11. |
|
||||
|
||||
Gezien je profiel heb je een Mac, dan zouden die notities toch gewoon in Mail moeten staan en weer terug gaan naar je iPhone? Zo ging het bij mij wel althans en ik heb niet eens een "upgrade" gedaan maar een compleet schone install. Bovendien heb ik ook geen MobileMe maar een eigen IMAP mailserver en toch zijn mijn notities weer netjes terug gezet naar de iPhone.
|
|
|||
|
|||
tja .... ik gebruik mail van mijn mac niet ......... Al jaren een gmail account .....
|
|
|||
|
|||
Heb je mac of windows
|
|
|||
|
|||
MAC ...........
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS custom iOS4.0 naar custom iOS4.1 lukt steeds niet | bruut | Jailbreak | 2 | 01-11-10 10:27 |
Notities overzetten van Iphone naar Macbook. | Chrissie | iTunes | 0 | 15-07-10 14:17 |
Upgrade van iOS4-GM naar iOS4-Final lukt niet | jpwoesthuis | iPhone algemeen | 6 | 23-06-10 11:24 |
Notities met pc invoeren => Naar iphone | Kluppergeest | Desktop-applicaties | 6 | 09-11-09 11:47 |
iPhone: Update naar 2.1: sms/foto's/notities kwijt? | daaf85 | Jailbreak | 7 | 12-11-08 19:49 |
|
|