Notities met pc invoeren => Naar iphone discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een hele resem woorden (nederlands > frans) in een notitie zetten en zo naar m'n iphone zetten, want ik wil ze niet allemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Notities met pc invoeren => Naar iphone
Ik wil een hele resem woorden (nederlands > frans) in een notitie zetten en zo naar m'n iphone zetten, want ik wil ze niet allemaal handmatig gaan intikken, maar gewoon typen wel (aangezien ze op m'n pc staan)
Iemand enig idee hoe ik dit kan doen? Met welke App? Of met een andere manier dan notities, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
misschien kun je ze er op de een of andere manier in ssh'en??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Opgelost:l ik heb de hele lijst ingetikt , en gewoon per mail naar m'n eigen verstuurd.
Ik haal de email sffs op wanneer ik binnen bereik ben. En zo kan ik morgen tijdens m'n examen terwijl ik offline ben m'n mail nog opvragen (aangezien de mail opgeslagen is op het iPhone geheugen) kortom, => geslaagd voor het examen |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
er is een app hiervoor uitgekomen, genaamd read a note, werkt prima!
|
|
||||
|
||||
awesome notes is toch ook zo'n app?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Notities overzetten van Iphone naar Macbook. | Chrissie | iTunes | 0 | 15-07-10 14:17 |
restore naar Ios4 en notities | beezer | iPhone algemeen | 6 | 12-06-10 09:02 |
Wat vragen ivm invoeren naar België | w d | Archief | 8 | 28-11-07 09:36 |
|
|