Safe mode loop discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Jongens, Ik heb zojuist de laatste update van Cydia geinstalleerd van MobileSubtrate. SInds de update blijft iPhone is safemode, na een restart herstart de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safe mode loop
Jongens,
Ik heb zojuist de laatste update van Cydia geinstalleerd van MobileSubtrate. SInds de update blijft iPhone is safemode, na een restart herstart de iPhone gewoon weer in safe mode. Wat nu? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had hetzelfde probleem. Na het verwijderen van Preference Loader was het verholpen.
|
|
|||
|
|||
Is dat iets wat je zelf had geinstalleerd? Want ik heb dat nooit geinstalleerd
|
|
|||
|
|||
Ja wist ik ook niet dat het erop stond. Had het blijkbaar en toen is het via Aptbackup er weer op gekomen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het idd gevonden, maar in de beschrijving staat duidelijk dat hij het moet doen met 4.0.. En het ziet er uit als een belangrijke programma voor instellingen van bepaalde apps?
|
|
|||
|
|||
Ik had ditzelfde probleem, bij mij lag het aan StatusNotifier. Ik heb in Safe mode de app verwijderd, daarna kon ik verder na een respring.
|
|
|||
|
|||
Wanneer ik Mobile Substrate zelf verwijder dan is het probleem weg.... enig idee wat ik dan mis zonder dat?
|
|
|||
|
|||
ik kan niet eens in safe mode komen want als er een probleem is doet hij dit: hij respringt 2x achter elkaar of hij respringt 2x en doet een herstart(gebruik bij mobilesubstrate, prefenceloader)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
pff word helemaal gek
iedere keer als ik hem jailbrake en alles wil terug zetten vanuit Cydia dan kom ik in die safemode en dan blijft die daar maar in terug komen kan iemand vertellen hoe ik dit kan verhelpen ook mijn foto's mis ik nu nog Zou ook wel leuk zijn als die terugkomen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safe Mode | King1987 | iPhone algemeen | 46 | 22-04-13 00:48 |
it safe mode | pdavie | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-05-11 13:42 |
safe mode | maltje | Archief | 16 | 08-01-10 21:01 |
Safe Mode | milan13 | Archief | 1 | 13-10-09 23:57 |
|
|