Standby wallpaper niet te veranderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Met het inloggen op dat Win SCP heb ik problemen met het wachtwoord... wat moet ik daar nou invullen...?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Met het inloggen op dat Win SCP heb ik problemen met het wachtwoord... wat moet ik daar nou invullen...?
Laatst gewijzigd door 3ssen; 17-07-08 om 18:40. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik krijg elke keer de foutmelding dat ik niet kan inloggen. Gaat het om de IP adres waarmee de iPhone of je computer staat verbonden. En 'root' moet ik bij username doen he ....?
|
|
||||
|
||||
Wat voor een foutmelding krijg je?
Heb je OpenSSH wel geïnstalleerd? |
|
||||
|
||||
@Amore
Dit werkt ook als een speer, bedankt!! |
|
|||
|
|||
Ik heb OpenSSH geinstalleerd. (version: 4.6p1-2). Alleen ik zie hem niet op mijn bureaublad verschijnen tussen de andere icoontjes.
De foutmelding die ik krijg is: Netwerkfout: verbindingtime-out opgetreden Laatst gewijzigd door 3ssen; 19-07-08 om 15:14. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je de App ''Bossprefs''? Daar kun je SSH en Wi-Fi aan en uitzetten, en je kunt zien of je wel het juiste IP-adres gebruikt! Als OpenSHH geïnstalleerd is en Wi-Fi + SSH ingeschakeld is En je het juiste IP-adres gebruikt, met het daarbij behorende gebruikersnaam + wachtwoord moet het lukken! Anders zal het waarschijnlijk aan je router liggen, misschien zal dit dan nog helpen: [PICTURE GUIDE] Setting Up WinSCP *Noob Guide* - iPod touch Fans forum Hier heb je nog andere manieren om in je iphone te komen: The Various Ways of File Transfer - iPod touch Fans forum |
|
|||
|
|||
Met Boos Prefs krijg ik alleen Edge, Wi-Fi en Bluetooth te zien en geen SSH
|
|
||||
|
||||
linksboven zie je een knop ''Config''
Daar moet je SSH kunnen vinden |
|
|||
|
|||
Klopt maar krijg hem dan alsnog niet..
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand een duidelijke oplossing om de wallpapers zelf weer te kiezen en themes te veranderen?
|
|
|||
|
|||
waar kan ik var>mobile>library vinden? graag een reactie da graag ik proberen die lockscreen te deleten.
|
|
||||
|
||||
Goede tip! Thanks!
|
|
|||
|
|||
var>mobile>library
Citaat:
maar waar staat dat (var>mobile>library)? welk programma heb je daar voor nodig? toch alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Zie de posts hiervoor.
Gebruik winscp en maak dan verbinding met je iphone. Eenmaal verbinding, dan vind je het vanzelf |
|
|||
|
|||
Dat programma heet WinSCP.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Thema wallpaper veranderen | joelta | Jailbreak apps en thema's | 0 | 19-10-10 16:59 |
kan mn wallpaper niet veranderen | wietley | Jailbreak apps en thema's | 3 | 08-08-10 18:28 |
Wallpaper automatisch veranderen | baart | Jailbreak apps en thema's | 2 | 28-09-09 17:51 |
Kan wallpaper niet veranderen | Eindbaas | Jailbreak apps en thema's | 6 | 03-10-08 18:04 |
Wallpaper is niet te veranderen | DutchSecret | Jailbreak apps en thema's | 19 | 03-08-08 12:56 |
|
|