kan mn wallpaper niet veranderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) heb mn iphone 3gs gejailbreaked op 4.0.1 via jailbreakme.com, alles werkt prima ik kan alleen mn wallpaper niet veranderen.. welke ik ook kies ik zie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan mn wallpaper niet veranderen
heb mn iphone 3gs gejailbreaked op 4.0.1 via jailbreakme.com, alles werkt prima ik kan alleen mn wallpaper niet veranderen.. welke ik ook kies ik zie telkens een wallpaper van ispazio.. iemand enig idee of ik dit kan fixen (de wallpaperfix van woowiz.net kan niet geinstalleerd worden..krijg dan een error in cydia)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je kan hem nu niet zo veranderen omdat je een thema hebt staan dan. Dus je moet hem dan via SSH veranderen. Via SSH dus gewoon je iPhone in en dan naar thema folder en dan het thema kiezen die je nu gebruikt. Dan moet je dus de Wallpaper.png (oid) veranderen naar de wallpaper die je zelf wilt gebruiken. (het moet wel een .png file zijn en je moet hem uiteraard ook dezelfde naam geven als de voorganger, dus wallpaper.png oid)
/private/var/stash/Themes.PvJpAQ Succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wallpaper automatisch veranderen | baart | Jailbreak apps en thema's | 2 | 28-09-09 17:51 |
Kan wallpaper niet veranderen | Eindbaas | Jailbreak apps en thema's | 6 | 03-10-08 18:04 |
Standby wallpaper niet te veranderen | Nikooos | Jailbreak apps en thema's | 36 | 14-08-08 15:18 |
Wallpaper is niet te veranderen | DutchSecret | Jailbreak apps en thema's | 19 | 03-08-08 12:56 |
kan wallpaper niet meer wijzigen? | dendirk | Ringtones en Wallpapers | 3 | 23-06-08 22:49 |
|
|