Speedrun: uitgebreid en gratis Labyrinth-game discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Speed Run is een nieuwe game die je kunt installeren in de Installer. ( source , iplayful.com/r ) Het is de bedoeling dat je zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Speed Run
Speed Run is een nieuwe game die je kunt installeren in de Installer. (source, iplayful.com/r)
Het is de bedoeling dat je zo snel mogelijk de zwart/wit geblokte balletjes pakt in een zo'n snel mogelijke tijd. Het heeft wat weg van de game Labyrinth (Accelerometer) omdat je ook hier weer de valkuillen moet zien te ontwijken, je moet alleen niet van A naar B wat in Labyrinth wel moet.
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 12-06-08 om 16:07. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
blijkbaar komen er nu een tal van apps en games uit, hopelijk werken ze op 2.0 ook, eens uitproberen.
|
||||
|
||||
Speedrun: uitgebreid en gratis Labyrinth-game
Speedrun is een nieuw Labyrinth-spel, dat is uit te breiden met eigen levels. Standaard worden er ook al behoorlijk wat levels meegeleverd en het spel is nog gratis ook.
Lees verder over: Speedrun: uitgebreid en gratis Labyrinth-game Tag: |
|
|||
|
|||
ziet er goed uit!!
|
|
||||
|
||||
Het is ook super dat speedrun! Jemig ik vermaak mij heel goed met dit spel!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@ croiman
En ik uhm... met uhm... met tribal Als me iPhone weer terug is iig maar zal nog ff moeten wachten |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Speed Run is trouwens wel snel uitgespeeld he...
hopelijk komen er wat level packs van want ik vermaakte me erwel ffkes mee zolang het duurde Laatst gewijzigd door iMario; 28-06-08 om 22:25. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Labyrinth game | Larsmanson | iPhone Games | 1 | 15-04-08 01:00 |
|
|