Thema meer batterij? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik vroeg mij dus laatst af, als je een thema installeert, gaat je batterij dan sneller leeg omdat je misschien meer kleuren ofzo gebruikt? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Thema meer batterij?
Hallo,
ik vroeg mij dus laatst af, als je een thema installeert, gaat je batterij dan sneller leeg omdat je misschien meer kleuren ofzo gebruikt? Mvg Lennart |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee dat maakt niets uit
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Oke bedankt, duidelijk antwoord.
Laatst gewijzigd door Kersentaart; 15-06-08 om 22:37. |
|
||||
|
||||
Uiteraard zijn er wel programma's die meer stroom verbruiken, maar dat merk je snel genoeg
|
|
|||
|
|||
Maar dat is alleen als je ze hebt open staan?
|
|
||||
|
||||
Nou als je bijvoorbeeld OpenSSH of Samba o.i.d. hebt geinstalleerd draaien ze altijd mee op de achtergrond. "mijn" gemiddelde tijd standby is rond de 3,5 dag.
|
|
|||
|
|||
Oke, ik doe nu zelf 6 a 7 dagen met de batterij, en ik wil zo lang mogelijk van mijn iPhone willen genieten zonder dat ik problemen met mijn batterij krijg, vandaar mijn vraag.
|
|
|||
|
|||
bij OpenSSH maakt het niet uit of het aan staat of niet, het werkt pas als je het daadwerkelijk gaat gebruiken... Ik heb altijd OpenSSH aanstaan voor het geval dat, en ik merk geen batterij verschil
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan een thema je ipod slomer maken en/of je batterij sneller laten opgaan? | lennardude | Jailbreak apps en thema's | 11 | 09-07-10 14:08 |
Thema werkt niet meer? | sannetjeislief | Jailbreak apps en thema's | 3 | 07-06-10 22:26 |
[thema] hulp gezocht voor design thema's | InstaQ | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-06-09 01:18 |
Meer thema's als Betty Boop | Zusjesenco | Jailbreak apps en thema's | 4 | 07-01-09 00:02 |
|
|