geen carrierlogo meer discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had altijd een carrierlogo, maar sinds vanavond ben ik hem kwijt. Ik kan wel zien wat mijn signaal sterkte was maar thats all....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen carrierlogo meer
Ik had altijd een carrierlogo, maar sinds vanavond ben ik hem kwijt.
Ik kan wel zien wat mijn signaal sterkte was maar thats all.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je extended preferences geinstalleerd en fake provider misschien een keer ingesteld ?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Klopt dat is een " bug " in die preferences. Via het forum is te vinden hoe je het logo terug krijgt. Volgens mij een reset van de instellingen of een progje. Dat weet ik zo niet meer.
|
|
|||
|
|||
waar moet ik dit zoeken???
|
|
|||
|
|||
@ Destiny, is zoals je op Onemorething.nl al opmerkte is het inmiddels opgelost.
Het volgende heb ik gedaan... Installeer Make It Mine, open het en druk op revert. Je iPhone wordt opnieuw opgestart en het is weer als normaal. Thanx voor de hulp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. | grungie | iPhone algemeen | 19 | 04-11-11 02:48 |
Geen 3G meer en nu? T-Mobile verwijst naar Apple, en geeft geen garatie! | ruud2000 | Odido (T-Mobile) | 4 | 30-06-10 18:20 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
geen internet meer en kan geen sources meer updaten | jeroenrd | Overige providers Nederland | 1 | 14-02-08 17:43 |
|
|